سریال چرخ زمان The Wheel of Time

سریال چرخ زمان The Wheel of Time (2021–)

مدت زمان: 60 دقیقه کشور: رده سنی:

زنی به نام Moiraine با پنج مرد و زن جوان در یک دنیای فانتزی بالا که جادو وجود دارد، اما فقط برخی می توانند به آن دسترسی داشته باشند، اتفاق می افتد.

رضایت کاربران
100% (2 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
1
0

دانلود سریال چرخ زمان The Wheel of Time 2021

سریال چرخ زمان (انگلیسی: The Wheel of Time) یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی تحت وب در ژانر فانتزی حماسی است که از پرایم ویدئو پخش می‌شود.

فصل اول سریال چرخ زمان  متشکل از هشت قسمت، با انتشار سه قسمت اول در ۱۸ نوامبر ۲۰۲۱ در پرایم ویدئو پخش شد. پنج قسمت باقیمانده نیز تا ۲۴ دسامبر ۲۰۲۱ به صورت هفتگی پخش شد. این سریال در مهٔ ۲۰۲۱ برای فصل دوم تمدید شد. داستان مجموعه دربارهٔ موارین با نقش‌آفرینی رزمند پایک از سازمان آیس سدای است، که با گروهی از افرادی سفر می‌کند که معتقد به تناسخ شخصی هستند که موجب نجات یا نابودی بشریت خواهد شد.در نهایت فرد تناسخ شده با وجود تاریک (شرور اصلی فیلم رو در رو می شود و او را شکست می‌دهد اما این تازه شروع ماجراست.
بررسی ویژه 7/10
من کتاب ها را نخوانده ام و پایان نامشخص و گیج کننده آن را خراب کرده است. اکتبر 2022 من کتاب ها را نخوانده ام و نمایش را خیلی دوست نداشتم. نمایش عالی شروع می شود و با تعلیق و هیجان پیش می رود اما در نهایت بیننده گیج می ماند و سرش را می خاراند. آدم باید تعجب کند: بالاخره چه فایده ای دارد؟! به نظر می رسد قسمت آخر مجبور به نشان دادن و حاوی بیش از حد در مکان / زمان بسیار کم شده است. اون قسمت آخر حداقل 2-3 قسمت هست! همچنین، همان ابتدای نمایش بسیار کوتاه، نامشخص، گیج کننده و کم است. یکی از چیزهای مهم و جالبی که بی معنی بود و باعث شد سرم را بخارانم، بی عملی پرین در قسمت آخر بود. کارگردان در قسمت آخر «گورو عرفانی هندی» را به طور کامل تبدیل کرد. این نوع کارگردان ها جز تحقیر کامل، شایسته چیزی نیستند.
  • جوایز: 1 برد
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Rafe Judkins

4 دیدگاه

  1. Faezeh
    Faezeh
    0
    0

    لطفا فصل دوم بزارید

  2. احسان
    احسان
    1
    0

    عالی

    • این دیدگاه حاوی اسپویل است و داستان فیلم را لو می‌دهد.
      فرهاد
      فرهاد
      0
      1

      قسمت 5 و 6 تکراره

      • مدیریت سایت
        مدیریت سایت
        0
        0

        لینک اصلاح شد اقا فرهاد💜

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟