دانلود سریال ویلو:درخت بید Willow 2022

دانلود سریال ویلو:درخت بید Willow 2022 (2022–)

قسمت 8 (پایانی) اضافه شد.
کشور: رده سنی:

بیست سال پس از غلبه بر ملکه شریر باوموردا، جادوگر ویلو اوفگود گروهی از افراد ناسازگار را در یک ماموریت نجات خطرناک به سمت ناشناخته هدایت می کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

سریال ویلو Willow 2022محصول کشور United States میباشد و در ژانر اکشن, ماجراجویانه , درام در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم ویلو بازیگرانی چون Rosabell Laurenti Sellers, Erin Kellyman, Warwick Davis, Ruby Cruz, Ellie Bamber, و… به ایفای نقش پرداخته اند.

بررسی ویژه 8/10

در سریال ویلو خواهیم دید که آیا احساسات من تغییر می کند یا خیر، اما تا اینجا خیلی خوب است …
دسامبر 2022
من چند بار خندیدم و از دیدن بسیاری از شخصیت هایی که در کودکی دوست داشتم واقعاً لذت بردم. من به این موضوع پرداختم که می دانستم تمام خانواده از آن لذت خواهند برد… بالاخره این جذابیت اصلی بود… و ناامید کننده نبود.

این یک حماسه فانتزی بزرگ نیست که برای طرفداران بزرگسال ساخته شده است… با این انتظار وارد آن نشوید. اما طنز است، ماجراجویی دارد و تا الان هیچ مشکلی با نویسندگی و کارگردانی ندارم.

به سریال کمی زمان بدهید تا بسازد و پنیر و سرگرمی اصلی را به خاطر بسپارید! این شخصیت‌ها جوان هستند و مشکلات آنها از احساس درام نوجوانانه شروع می‌شود… اما نکته اصلی ویلو این بود که از او نیز انتظار نمی‌رفت که به چیزی برسد و در کل در زندگی‌اش بسیار بی‌نظیر بود. جامعه نیز. همه این سریال را دوست نخواهند داشت… اما اشکالی ندارد. خودت ببین چی فکر میکنی

دیالوگ در مواقعی تصادفی است و برای تزریق احساساتی که با بافت مکالمه مطابقت ندارد جهش می کند.

من این واقعیت را دوست داشتم که جوآن والی در نقش سورها (یادم هست که پوستر او از فیلم اصلی را بالای تختم داشتم) و وارویک دیویس – که یک افسانه است – اینجاست.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Jonathan Kasdan

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟