گربه چکمه پوش:آخرین آرزو2022 Puss in Boots:The Last Wish

گربه چکمه پوش:آخرین آرزو2022 Puss in Boots:The Last Wish (2022)

مدت زمان: 102دقیقه کشور: رده سنی:

هنگامی که گربه چکمه پوش متوجه می شود که اشتیاق او به ماجراجویی اثر خود را از دست داده است و 8 نفر از 9 زندگی خود را سوزانده است، سفری حماسی را برای بازگرداندن آنها با یافتن آخرین آرزوی افسانه ای آغاز می کند.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

انیمیشن گربه چکمه پوش:آخرین آرزو 2022 Puss in Boots: The Last Wish

گربه چکمه‌ پوش: آخرین آرزو Puss in Boots: The Last Wish) انیمیشن آمریکایی در ژانر کمدی-ماجراجویی از سال ۲۰۲۲ است.  توسط دریم‌ورکس انیمیشن تولید و توسط یونیورسال پیکچرز توزیع شده‌است. این فیلم که دنباله‌ای بر گربه چکمه‌پوش (۲۰۱۱) است، ششمین فیلم در فرنچایز شرک محسوب می‌شود و کارگردانی آن را جوئل کرافورد به‌طور مشترک با ژانوئل مرکادو بر عهده دارد. فیلمنامه‌نویس گربه چکمه پوش:آخرین آرزو پل فیشر می باشد. آنتونیو باندراس و سلما هایک نقش‌های خود را به عنوان صداپیشه‌های گربه چکمه‌پوش و کیتی سافت‌پاوز تکرار می‌کنند و الیویا کلمن، هاروی گیلن، سامسون کایو، واگنر مورا ، آنتونی مندز، جان مولانی، فلورنس پیو، داواین جوی راندولف و ری وینستون نیز در آن حضور دارند.
بررسی ویژه 10/10
گربه چکمه پوش:آخرین آرزو فوق العاده خوب دسامبر 2022 خیلی عجیب است که این فیلم چقدر خوب بود. توسعه شخصیت بسیار خوب انجام شد، پوس برای اولین بار ترس را تجربه کرد، و ترس او از مرگ و میر بسیار محسوس، خوب، منطقی و قابل ربط بود. شخصیت پردازی های دث کاملاً درست بود، انگیزه او کاملاً منطقی بود، و او واقعاً وحشتناک بود، من کاملاً فهمیدم که چرا پوس اینقدر از او می ترسید. شخصیت های جانبی انیمیشن همه دوست داشتنی بودند. سگ لذت بخش بود، و قوس خانواده خرس واقعاً با چندین لحظه احساسی تماس داشت. و شات آخر نه تنها حال و هوای اصلی دزدان دریایی کارائیب را به من داد، بلکه به من امید زیادی برای اتفاقات آینده داد. اگر یک قسمت دیگر هم بگذارند خوشحال می شوم. توسعه شخصیت زیبا بود، شرور اصلی وحشتناک بود. هر بار که شخصیت شرور روی صفحه نمایش ظاهر می شد، به معنای واقعی کلمه دچار لرز می شدم.  
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Paul Fisher

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟