کاربران عزیز متاسفانه وب سایت یونیک موویز تعطیل شده است.
دانلود فیلم سینمایی قفل باز شده Unlocked 2023

دانلود فیلم سینمایی قفل باز شده Unlocked 2023 (2023)

مدت زمان: 117دقیقه کشور: رده سنی:

زندگی یک زن زیر و رو می شود وقتی مردی خطرناک گوشی موبایل گمشده او را در دست می گیرد و از آن برای ردیابی هر حرکت او استفاده می کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

فیلم سینمایی قفل باز شده یا آنلاکد (Unlocked) ) نیک فیلم جنایی، درام، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور کره جنوبی به کارگردانی ته جون کیم (Tae-joon Kim) است. که توسط کمپانی‌ Studio N تولید و منتشر شد.

فیلمنامه این فیلم را نیز ته جون کیم نوشته است. هنرمندانی همچون ایم شی وان، چون وو-هی، کیم هی وون، پارک هو سان، جئون جین اوه، کیم یه-وون، لی جائه وو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم رمزگشایی اولین بار در تاریخ 17 فوریه سال 2023 میلادی توسط سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX در آمریکا، انگلستان، کانادا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر می‌گردد.

بررسی ویژه 6/10

گوشی هوشمند خود را گم نکنید
فوریه 2023
این یک تریلر جنایی سایبری بر اساس کتاب است.

پیش‌فرض امیدوارکننده است، آنتاگونیست کاملاً وهم‌آور است، اما پس از آن، فیلم چندان کاوش نکرد و پس از یک نقطه هیجان امیدوارکننده‌تری را ارائه نکرد.

این یک داستان هشداردهنده، فیلم نسبتاً شوم است که خطرات احتمالی در صورت گم شدن تلفن هوشمند خود را بیان می کند. این نشان می دهد که هر روانپزشک باهوشی چقدر به راحتی می تواند از تلفن هوشمند شما استفاده کند و زندگی شما را خراب کند.

اجراها خوب هستند، به خصوص سی وان، (او به عنوان یک آنتاگونیست خزنده پشت سر هم بازی می کند)، نقطه قوت او شد. شخصیت او یک بعدی شد.

در بسیاری از فیلم های کره ای، پلیس ها ضریب هوشی پایینی دارند، نمی دانم چرا 😅

بعد از یک نقطه، فیلم بی مزه شد از آن چیزی که من انتظار داشتم، می توانست بهتر باشد.

  • زبان: کره ای
  • نویسنده: Tae-joon Kim

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟