دانلود فیلم سینمایی کلاهبردار 2023 Sharper

دانلود فیلم سینمایی کلاهبردار 2023 Sharper (2023)

کشور: رده سنی:

انگیزه ها مشکوک هستند، و انتظارات به هرج و مرج تبدیل می شود، زیرا یک کلاهبردار میلیاردرهای منهتن را درگیر می کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

فیلم سینمایی زیرک تر یا شارپر یا کلاهبردار (Sharper) یک فیلم جنایی، درام و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی بنجامین کارون (Benjamin Caron) است.  توسط سه کمپانی‌ A24 و +Apple TV و Picturestart تولید و منتشر شد.

فیلمنامه این فیلم را نیز برایان گیتوود و الساندرو تاناکا به صورت مشترک نوشته و هنرمندانی همچون جاستیس اسمیث، جولین مور، جان لیسگو، برایانا میدلتون، سباستین استن، هانا دان، جولیان یائو کوئیلو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. بنجامین کارون کارگردان بریتانیایی متولد 2 جولای سال 1976 میلادی می‌باشد؛ وی برنده جایزه گلدن گلوب، امی و بفتا است.

از کارهای او می‌توان سریال والاندر، مسیح و آندور را نام برد. بنجامین کارون کارگردان 5 قسمت از سریال تاج می‌باشد.

بررسی ویژه 8/10

در ژانری که این روزها به سختی می توان موفق شد، شارپر تلاش بسیار خوبی است
فوریه 2023
“Sharper” نوع فیلم من است. اما دلیلی وجود دارد که این روزها بسیاری از آنها را دریافت نمی کنیم، که به زودی به آن خواهم رسید. من را ناراحت می کند اما کاملاً آن را درک می کنم. با این حال، این فیلم بسیار سرگرم کننده بود و از آن دسته فیلم هایی است که من با خوشحالی قبول می کنم هرگز کامل نخواهد بود.

مشکل ژانر Con-Artist این بود که مخاطب از هر حرکت در کتاب بازی بیش از حد آگاه می شد. من هرگز فیلم‌ها را قابل پیش‌بینی نمی‌دانم – و از زمانی که مردم چنین می‌کنند متنفرم، زیرا یک امکان ساده در مغز شما در نقطه‌ای از زمان اجرا می‌گذرد و درست می‌شود چیزی را قابل پیش‌بینی نمی‌کند – اما این همان فیلمی است که من حداقل می توان آن کلمه را که این طرف و آن طرف پرتاب می شود ببخشد.

فیلم دارای دیالوگ های خوب، بازیگران خوب و سرعت عالی است. با وجود اینکه تقریباً هیچ چیز در مسیر سکانس‌های اکشن وجود ندارد، دو ساعت به پایان می‌رسد. برای ژانری که برخی ممکن است آن را DOA در نظر بگیرند، فکر می‌کنم «شارپر» تلاش همه جانبه خوبی بود.

 

مناسب جمع خانواده بوده

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Brian Gatewood Alessandro Tanaka

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟