فیلم سینمایی سریع و خشن 2009 Fast & Furious

فیلم سینمایی سریع و خشن 2009 Fast & Furious (2009)

مدت زمان: 107 دقیقه کشور: ، رده سنی:

برایان او کانر که برای اف‌بی‌آی در لس آنجلس کار می‌کند، با دومینیک تورتو همکاری می‌کند تا یک واردکننده هروئین را با نفوذ در عملیات او سرنگون کند.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
6.5 /10
46
28%
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
اختصاصی دوبله فارسی
1
0

سریع و خشن ۴ (به انگلیسی: Fast & Furious)

سریع و خشن 4 عنوان یک فیلم اکشن به کارگردانی جاستین لین و نویسندگی کریس مورگان محصول ۲۰۰۹ آمریکا است. این فیلم چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های سریع و خشمگین است. از بازیگران آن می‌توان به وین دیزل، پل واکر، میشل رودریگز، جوردانا بروستر و  جان اورتیز اشاره کرد.  
  • بررسی ویژه منتقدین: 9/10

  سریع و خشن 4 یک دنباله اکشن فوق‌العاده است که در آن فیلم سریع و خشن 1 متوقف شد. این دنباله واقعی فیلم سریع و خشن است. من عاشق این هستم که پل واکر، وین دیزل، میشل رودریگز و جوردانا بروستر نقش‌های خود را به همان شکلی که بودند، دوباره اجرا کنند. این چهارمین فیلم مورد علاقه من در این مجموعه است، این فیلم از ابتدا تا انتها یک صندلی تا لبه است. این فیلم من را از ابتدا تا انتها به طور کامل سرگرم کرد. سریع و خشن یک فیلم است و قطعاً آنقدرها که برخی می گویند بد نیست. علاوه بر این، هدف از تماشای فیلم فرار از واقعیت است، بنابراین من نمی فهمم چرا وقتی فیلم ها واقع گرایانه نیستند، مردم شکایت می کنند.  معادل سینمایی NOS با این فرنچایز با تغییر لحن ارائه شد که به یکی از محبوب‌ترین و سودآورترین سریال‌های اکشن در دهه گذشته تبدیل شد. تلنگر عالی از دو وسط خیلی بهتره فقط فراموش کنید که آن فیلم ها اتفاق افتاده است. این اکشن خوب توپ به دیوار با بازیگران بسیار بهتر با 4 اصلی پشت هم بود.  
  • مناسب جمع خانواده
  • جوایز: 6 برنده و 2 نامزدی
  • زبان: انگلیسی، اسپانیایی
  • نویسنده: Chris Morgan, Gary Scott Thompson

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟