کاربران عزیز متاسفانه وب سایت یونیک موویز تعطیل شده است.
فیلم سینمایی ما یک روح داریم 2023 We Have a Ghost

فیلم سینمایی ما یک روح داریم 2023 We Have a Ghost (2023)

مدت زمان: 126 دقیقه کشور: رده سنی:

پیدا کردن روحی به نام ارنست که در خانه جدیدشان شکار می‌کند، خانواده کوین را در یک شب به احساسات رسانه‌های اجتماعی تبدیل می‌کند. اما زمانی که کوین و ارنست در مورد رمز و راز گذشته ارنست تحقیق می کنند، هدف سیا می شوند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
0
0
 

ما یک روح داریم (یا یک روح اینجاست) (We Have a Ghost)

ما یک روح داریم محصول سال 2023 به کارگردانی کریستوفر لندون (Christopher Landon) توسط شبکه نتفلیکس NETFLIX منتشر شد. همچنین کمپانی Legendary Entertainment و Temple Hill Entertainment از انتشار این فیلم حمایت کردند. این فیلم ژانر های کمدی.خانوادگی.ترسناک.معمایی.ماجراجویی دارد. فیلمنامه این فیلم را کریستوفر لندون براساس داستانی به نام ارنست Ernest نوشته جف ماناو در سال 2017، نوشته است. هنرمندانی همچون جنیفر کولیج، دیوید هاربر، آنتونی مکی، جکسون کلی، تیگ نوتارو، فیث فورد، استیو کولتر، فونگ کوبکی، تام بوئر، نایلز فیچ، جاهی دیالو وینستون، شری ایکین، جوفیل لاو و غیره در آن ایفای نقش کرده اند. این فیلم اولین بار در تاریخ 24 فوریه سال 2023 در کشور های آمریکا.انگلستان.کانادا.استرالیا. برزیل. ایتالیا. فرانسه.آلمان.اسپانیا. چین.کره جنوبی.سوئد. هلند.آرژانتین.دانمارک. ژاپن و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر می‌شود.  
  • بررسی ویژه منتقدین: 10/10

  فیلم ماجرایی/کمدی ما یک روح داریم به کارگردانی کریستوفر لاندون هیجان‌انگیز، گیرا و جذاب است. من دوست دارم که این فیلم چگونه عناصر کمدی و درام را متعادل می کند، در حالی که همچنان یک طرح پر تعلیق را حفظ می کند. این فیلم بر اساس داستان کوتاه “ارنست” نوشته جف ماناو، خانواده پریسلی را دنبال می کند که آنها برای یافتن یک خانه جدید عازم ماموریت می شوند. خانه ای که آنها امیدوارند خاطرات مادام العمر را در آن بسازند، توسط روحی به نام ارنست تسخیر می شود که به سرعت به عنوان چیزی غیر از سوء تفاهم شناخته می شود. از آنجایی که ارنست هیچ خاطره ای از چگونگی و چرایی مرگش ندارد، روحش نمی تواند به طور کامل زمین را ترک کند. در نهایت، کوچکترین فرزند خانواده پریسلی، کوین، ماموریت زندگی خود را برای کشف این موضوع و با آن، خانواده به شهرت می رساند. شخصیت مورد علاقه من قطعا ارنست (دیوید هاربر) است. اجرای فوق العاده!  این فیلم مورد علاقه من است.  
مناسب جمع خانواده
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Christopher Landon, Geoff Manaugh

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟