دانلود فیلم تیرانداز   The Marksman 2021

دانلود فیلم تیرانداز The Marksman 2021 (2021)

مدت زمان: 108 دقیقه کشور: رده سنی:

یک دامدار که در مرز آریزونا مشغول به کار است، خیلی زود به عنوان محافظ یک پسر مکزیکی دست به کار می شود، این پسر که ناامیدانه از دست قاتلین کارتل از مکزیک به آمریکا فرار کرده، اما آنها در تعقیب او هستند… کهنه سرباز جنگ ویتنام ، در امتداد مرز آریزونا و مکزیک زندگی می کند و از تلاش برای عبور غیرقانونی خبر می دهد. یک روز ، هنگامی که در حال گشت زنی بود ، با روزا و پسرش میگل ، شهروندان مکزیکی که از این کارتل فرار می کنند ، روبرو می شود . هانسون قبل از اینکه ببیند کارتل در حال ظهور است ، با آنها گشت مرزی تماس می گیرد. او تماس را تمام می کند و درگیر یک تیراندازی با کارتل به رهبری مائوریسیو می شود. هانسون برادر مائوریسیو را شلیک می کند و می کشد. روزا توسط یکی از اعضای کارتل به صورت زخمی مجروح می شود. قبل از اینکه بگذرد ، او یادداشتی به هانسون داد که آدرس خانواده اش را در شیکاگو ذکر کرده بود. هانسون با اکراه موافقت می کند که میگل را به خانواده اش در شیکاگو برساند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

فیلم تیرانداز، علامت گذار یا مارکزمن ( The Marksman 2021)در ژآنر اکشن و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۱ کشور آمریکا به کارگردانی لابرت لورنز است که توسط دو کمپانی Raven Capital Management و Cutting Edge Group تولید و منتشر شد؛ نویسندگی فیلم تیرانداز،مارکزمن را نیز کریس چارلز و دنی کراویتز برعهده داشته و بازیگرانی چون لیام نیسون، جیکوب پرز، هری مالدونادو، ترزا روئیز، آلفردو کوئیروز، شان ای روزالس، خوزه واسکز، خوان پابلو رابا، آنتونیو لیبا، کلارک سانچز و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین  اولین بار در تاریخ ۱۵ ژانویه سال ۲۰۲۱ و توسط Open Road Films در کشور آمریکا منتشر شد.

بررسی ویژه  5/10

نکات مثبت فیلم ؟

مطابق معمول حضور لیام نیسن. تماشاگر در سال های اخیر به تماشای لیام نیسن در فیلم های مشابه عادت کرده و برای دیدن دوباره او در نقش پیرمرد خسته ای که دوباره دست به اسلحه می شود تا با خلافکاران بجنگد، پول خرج می کنند. لیام نیسن هم هرآنچه که فیلم نیاز دارد را برآورده می کند.

نکات منفی فیلم ؟

شخصیت پردازی جیم در کلیشه ای ترین حالت ممکن به سر می برد.ایجاد گره و سپس گره افکنی در فیلم منطقی در حد کارهای تلویزیونی خودمان دارد!

در فیلم شخصیتی منفی به نام مائوریسیو وجود دارد که فیلم سعی دارد این گونه به تماشاگر القا کند که وی انسان خوبی بوده و تنها

به دلیل شرایط سخت اجتماع به سمت جرم کشیده شده است. حال فیلم چگونه چنین مفهومی را در ذهن تماشاگر القا می کند؟ با فشار دادن مدال خدمتی که از خانه جیم کِش رفته است!

( خطر لو رفتن داستان ) سکانسی در فیلم وجود دارد که کم از فیلم فارسی های خودمان ندارد! جایی که جیم علی رغم نیاز شدید به

پول، کیف پُر از پول را در آتش می ریزد و می گوید:« پول خلاف برکت نداره و باید نابود شود!»

عامل تاثیرگذار برای تماشای فیلم؟

فقط لیام نیسن!

The Marksman 2021 درنهایت فیلمی متوسط است که تنها در دقایقی کشش لازم را دارد. به وضوح می‌توان دریافت که فیلم دارای

تمام مولفه‌های یک اکشن خوب و درست نیست اما می‌توان با آن سرگرم شد و در صحنه‌هایی از بازی متوسط بازیگری که سالیان

طولانی جزو چهره‌های برتر اکشن‌های قابل اعتنا محسوب می‌شد لذت برد.

  • زبان: انگلیسی، اسپانیایی
  • نویسنده: Chris Charles, Danny Kravitz, Robert Lorenz

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟