دانلود سریال دختر برفی 2023 The Snow Girl

دانلود سریال دختر برفی 2023 The Snow Girl (2023)

تا قسمت 6 اضافه شد
کشور: رده سنی:

در طول رژه سواره نظام، آمایا دختر خانواده مارتین ناپدید می شود. روزنامه‌نگار میرن، مصمم به یافتن او، پرونده را به عهده می‌گیرد.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

0
0

سریال دختر برفی “The Snow Girl” (با نام اصلی La chica de nieve) یک سریال جنایی، درام، رازآلود و هیجانی محصول اسپانیا میباشد که کارگردان آن دیوید اولوآ است .

در این سریال بازیگرانی مثل میلنا اسمیت، خوزه کورونادو، تریستان اولوآ، لورتو مائولون، جولیان ویلاگران، رائول پریتو، سیسیلیا فریره و … به هنرنمایی پرداختند.

بررسی ویژه 9/10

مینی سریال عالی
فوریه 2023
من این سریال شش قسمتی را دوست داشتم، که هرگز خسته کننده نبود و در بخش هایی کاملاً احساسی تأثیرگذار بود.

دیدن یکی دو چهره آشنا از دیگر درام های اسپانیایی که از آن لذت بردم بسیار خوب بود، اما باید به بازیگران جوانی که نقش آمایا/جولیا را بازی کردند، به ویژه دختر بزرگتر، اشاره کنم. احساسات و ترسی که آنها به تصویر می‌کشیدند بسیار واقع بینانه بود و به عنوان یک مادر، دلم برای این شخصیت شکست.

در کنار داستان اصلی درباره ربوده شدن آمایا، گذشته آسیب زا از میرن، گزارشگری که حاضر نیست از جستجوی کودک گم شده دست بکشد، می گذرد.

اپیزود 5 داستان را برمی گرداند تا آن را از منظر آدم ربایی و آنچه در سال های بعد اتفاق افتاد نشان دهد و آن اپیزود بهترین است، با هنرپیشه کودک.

این یک تریلر جنایی فوق العاده است که من را در حدس زدن نگه داشت. مناظر فوق العاده است، بازی شگفت انگیز است، و من نوشتن را نیز دوست داشتم. صحنه رژه در قسمت یک برای دیدن باور نکردنی بود. A+ در آن به تنهایی.

سریال دختر برفی با بسیاری از واقعیت‌هایی که سخت می‌توان آن‌ها را بلعید، بدون اینکه خیلی وحشتناک یا صریح باشد، سروکار دارد. گاهی اوقات ممکن است برای برخی کمی کند باشد، اما من ماندگاری داستان سرایی را ترجیح می دهم. عجله ای نیست و توسعه داستان طبیعی تری دارد.

من احساس کردم کمی حل نشده باقی مانده است، شاید این کار عمدی برای سریال های آینده انجام شده است؟

در کل به نظرم نمایش خوبی بود.

  • زبان: اسپانیایی
  • نویسنده: Jesús Mesas, Javier Andrés Roig

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟