فیلم سینمایی اره 10 Saw X 2023

فیلم سینمایی اره 10 Saw X 2023 (2023)

مدت زمان: 118 دقیقه کشور: ، ، رده سنی:

جان بیمار و ناامید به امید درمان معجزه آسا برای سرطان خود برای یک روش پزشکی خطرناک و آزمایشی به مکزیک سفر می کند تا کشف کند که کل عملیات کلاهبرداری برای کلاهبرداری از آسیب پذیرترین افراد است.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

دانلود فیلم سینمایی اره 10 Saw X 2023

فیلم اره 10 یا Saw X محصول 2023 آمریکا است. فیلم Saw X اره 10 ترسناک آمریکاییبه کارگردانی کوین گروترت و نویسندگی جاش استولبرگ و پیتر گلدفینگر است. این دهمین قسمت کلی از مجموعه فیلم‌های Saw است و به عنوان یک interquel برای Saw و Saw II عمل می‌کند . در این فیلم بازیگرانی چون توبین بل ، سینوو مکودی لاند ، استیون برند ، مایکل بیچ ، رناتا واکا و شاونی اسمیت به ایفای نقش پرداخته اند .

 

نظر منتقدین 8/10

این به طرز شگفت انگیزی خوب بود.
سپتامبر 2023
اکنون در نقطه‌ای هستیم که وحشت‌های جدید باقی نمی‌مانند، تقریباً هیچ چیزی ارزش ادامه‌دادن به نظر نمی‌رسد، بنابراین فیلم‌های بی‌پایان جیغ و هالووین را دریافت می‌کنیم که به نظر می‌رسد همه آنها با گذشت زمان کاهش می‌یابند. متفاوت است، آیا این بعداً می تواند چیز جدیدی ارائه دهد؟

این جدیدترین فیلم واقعاً چیز جدیدی ارائه می‌کند، شبیه هیچ‌یک از فیلم‌های قبلی‌اش نیست، بسیار داستان جان است، همه اینها از دیدگاه او است، ما تقریباً احساس همدردی با او کرده‌ایم، بسیار بسیار هوشمندانه است. یک هیولا حتی بزرگتر از جان کرامر وجود دارد.

همچنین احساس می‌کردم برخی از قسمت‌های داستان چندان منطقی نیستند و می‌توانستند به شکل بهتری ارائه شوند.

اما این ایرادات مانع از این نمی‌شود که بگویم Saw X را خیلی دوست داشتم و آرزو می‌کنم که این فرنچایز در آینده، چه با دنباله‌ها یا پیش‌درآمدها، ادامه پیدا کند. وقتی نوبت به امتیاز می رسد، به Saw X 8 از 10 می دهم.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Josh Stolberg, Pete Goldfinger

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

دانلود اپلیکیشن یونیک موویز

دانلود اپلیکیشن یونیک موویز