دانلود سریال مادر بی نقص 2021 The Perfect Mother

دانلود سریال مادر بی نقص 2021 The Perfect Mother (2021)

تا قسمت 4 اضافه شد
کشور: ، ، رده سنی:

مادری فداکار که از بی گناهی دخترش در قتل متقاعد شده است، به زودی با محو شدن مرز بین قربانی و مجرم، حقایق ناراحت کننده را کشف می کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

زبان اصلی زیرنویس چسبیده فارسی
زبان اصلی زیرنویس چسبیده فارسی
زبان اصلی زیرنویس چسبیده فارسی
زبان اصلی زیرنویس چسبیده فارسی
0
0

سریال مادر بی نقص The Perfect Mother

محصول سال 2021 کشور آلمان به کارگردانی فردریک گارسون و نویسندگی کارول نوبل ،داستان این سریال الهام گرفته از کتابی به همین نام نوشته اِمی مولی نویسنده مشهور آلمانی می باشد.

در سریال مادر بی نقص بازیگرانی چون Andreas Pietschmann، Charles Créhange، Clotilde Mollet، Cyril Gueï، Eden Ducourant، Éléonore Costes، Emilia Nöth، Frédérique Tirmont، Halima Ilter، Hatik و… به ایفای نقش پرداخته اند.  
بررسی ویژه 8/10
  • این یک درام معمولی فرانسوی است، به طرز خارق العاده ای پر از پیچ و تاب است، پشت سر هم تماشا کردم، خط داستانی خوبی دارد و شخصیت ها باورپذیر هستند.
  • سریال  مادر بی نقص خوب با رمز و راز قتل در قلبش. قسمت پایانی چند پیچ خوب دارد. بازیگران زن اصلی و بازیگران به خوبی بازی کردند. مطمئناً بهتر از رتبه‌بندی کاربر احتمالاً بازتابی از گفت‌وگوهای زبان فرانسوی و آلمانی است. (تعجب است که نتفلیکس دوبله انگلیسی را برای گفتگوهای فرانسوی تنها با گفتگوهای آلمانی بدون دوبله ارائه می‌کند .
  • من در نهایت از این واقعا لذت بردم. چهار اپیزود به خوبی پیش رفتند و فکر می کردند که طرح بسیار خوب بود. قطعا ارزش یک ساعت را دارد. اگرچه بین پاریس و برلین جابجا می شود، اما واضح است و اصلا گیج کننده نیست. یک راه خوب برای گذراندن حدود چهار ساعت.
مناسب جمع خانواده  
  • زبان: فرانسوی، آلمانی
  • نویسنده: Carol Noble

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟