فیلم سینمایی آر.ام.ان 2022 R.M.N.

فیلم سینمایی آر.ام.ان 2022 R.M.N. (2022)

مدت زمان: 125 دقیقه کشور: ، ، ، رده سنی:

تحلیلی بدون قضاوت از نیروهای محرک رفتار انسان در مواجهه با ناشناخته، نحوه درک ما از دیگری و نحوه ارتباط ما با آینده نگران کننده.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
7.5 /10
75
95%
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس فارسی چسبیده
0
0

فیلم آر.ام.ان (R.M.N)

آر.ام.ان فیلم درام محصول سال 2022 به کارگردانی کریستیان مونجیو (Cristian Mungiu) است.

این فیلم در کشورهای رومانی، فرانسه، بلژیک و سوئدتولید.و توسط سه کمپانی‌ Mobra Films و Why Not Productions و France 3 Cinéma منتشر شد.

فیلمنامه این فیلم را نیز کریستیان مونجیو نوشته است.

بازیگرانی مثل مارین گریگور، جودیت استیت، ماکرینا بارلادیانو.، اورسولیا مولدووا، راچ آندره، یوزف بیرو، اویدیو کریسان، زولتان داک، سرسلا ایوسیفسکو، آندری فینتی، باکس میکلوس، آلین پانک.، ویکتور بندرا و غیره در آن ایفای نقش کرده اند.

فیلم آر.ام.ان با بودجه 2.8 میلیون یورو ساخته شده است.

این فیلم اولین بار در تاریخ 21 می سال 2022 میلادی جشنواره بین‌المللی فیلم کن Cannes Film Festival در کشور فرانسه به نمایش درآمد.

بعد از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی. دیگر سرانجام در 3 ژوئن همان سال توسط کمپانی Voodoo Films در سینماهای کشور رومانی و توسط کمپانی IFC Films در سینماهای کشور آمریکا اکران شد.

آر.ام.ان توانست به فروش تقریبی 521 هزار دلار در گیشه جهانی دست پیدا کند.

فیلم آر.ام.ان RMN پس از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی زیادی موفق شد برنده 2 جایزه از جمله جایزه بهترین داستان و بهترین فیلم شده. و نامزد دریافت 7 جایزه دیگر نیز شود. که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه نخل طلایی جشنواره کن برای بهترین کارگردانی و نامزدی جایزه بهترین فیلم سینمایی اشاره کرد.

این بازخورد های مثبت زیادی از منتقدین دریافت کرد.

 

  • بررسی ویژه منتقدین: 9/10

 

باز هم یک فیلم شگفت انگیز دیگر از مونگیو!

کارگردان آر.ام.ان طبق معمول به مناطق خاکستری اخلاق می پردازد. هیچ کس همه خوب یا بد نیست. همه شخصیت ها – با تمام ویژگی ها و رذایلشان – به زبان ساده انسان هستند.

او قادر است با موضوعاتی مانند مهاجرت، نژادپرستی، شرق-غرب، سیاست هویتی و غیره برخورد کند، بدون اینکه در دام قضاوت یا تجویزی بودن بیفتد. اینجا شعاری نیست همه مسائلی که به طور طبیعی از طریق جریان عادی زندگی مردم به تصویر کشیده می شوند…

تک برداشت در تالار شهر – که دقایقی ادامه دارد – باید نقطه عطفی در تاریخ سینما باشد! نمی توانم تصور کنم که او برای خلق این صحنه تقریباً غیرممکن باید چند برداشت داشته باشد. در یک برداشت، تعداد زیادی شخصیت برای دقایقی درگیر زنده ترین دیالوگ ها بودند… نفس گیر بود.

مناسب جمع خانواده
  • جوایز: 2 برنده و 7 نامزدی
  • زبان: رومانیایی، مجارستانی، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، سینهالی
  • نویسنده: Cristian Mungiu

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟