فیلم سینمایی راهبه 2  2023 (The Nun 2)

فیلم سینمایی راهبه 2 2023 (The Nun 2) (2023)

مدت زمان: 110 دقیقه کشور: رده سنی:

1956 - فرانسه. یک کشیش به قتل می رسد. یک شر در حال گسترش است. دنباله این فیلم موفق جهانی خواهر آیرین را دنبال می کند که بار دیگر با والاک، راهبه شیطان روبرو می شود.

رضایت کاربران
100% (3 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

دانلود فیلم سینمایی راهبه 2 2023 (The Nun 2)

فیلم راهبه 2 The Nun 2 محصول کشور انگلستان و در ژانر ترسناک ، راز آلود می‌باشد و به کارگردانی Michael Chaves در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم راهبه 2 بازیگرانی چون Bonnie Aarons، Storm Reid، Taissa Farmiga، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

 

نظر منتقدین 8/10

شروع آهسته، میانه عالی و پایان معمولی

در این راهبه نشینی، ترسناک ترین قسمت داستان مربوط به او نیست… این یک بز است.

اما با وجود اینکه قسمت‌های بی‌نظیری وجود داشت، فیلم راهبه دوم واقعاً خوب است، اگر فیلم اول را دوست دارید. برخی صحنه های عالی را باید در سینمای 4 بعدی تجربه کرد. گرچه، ژاکت را بیاورید، زیرا در اکثر مواقع باد می وزد!

من دوست داشتم که کمی در اساطیر عمیق تر شود. منظره عالی است، همانطور که در فیلم اول بود – کارگردانی خوب. بسیاری از صحنه های ترسناک، به خصوص صحنه های روی راه پله. چیزهایی که دوست نداشتم – با آن بچه های مزاحم کمی ناجور است و برخی دیالوگ ها اجباری به نظر می رسند.

مایکل چاوز دنباله‌ای درست کرد که طرفداران Nun/Conjuring را بسیار خوشحال کرد! من کاملاً متعجب بودم که فقط تعداد انگشت شماری از تماشاگران برای 5:05 نشان می دادند که خوب است، اگرچه من و مرد پشت سر من از فیلم قدردانی کردیم. بازیگران عالی بودند، جریان درست بود، و عناصر ترسناک بیش از آنچه تصورش را می‌کردم به نقطه‌نظر رسیدند.

در کل، قطعا ارزش دیدن را دارد. متأسفانه امسال واقعاً سال ترسناک خوبی نیست، برخلاف چند سال قبل. بنابراین، تا کنون این یکی از نکات برجسته است.

 

  • زبان: انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، رومانیایی
  • نویسنده: Ian Goldberg, Richard Naing, Akela Cooper

4 دیدگاه

  1. یلدا
    یلدا
    0
    0

    سلام بدون سانسوره درسته

    • مدیریت سایت
      مدیریت سایت
      0
      0

      سلام یلدا امریکایی ها سانسورن …😂

  2. دریا
    دریا
    0
    0

    خیلی فیلم قشنگیه ممنون که گذاشتینش

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟