دانلود فیلم جعل مرگ 2022 Play Dead

دانلود فیلم جعل مرگ 2022 Play Dead (2022)

مدت زمان: 106 دقیقه کشور: رده سنی:

کلویی مرگ خود را جعل می کند تا مدارک را از سردخانه بدزدد. Coroner از سردخانه به عنوان جلویی برای یک تجارت بیمار و پیچیده استفاده می کند. یک بازی ترسناک از موش و گربه در جریان است زیرا کلویی بیشتر از آنچه که چانه زنی می کند، درباره مردگان می آموزد.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیر نویس چسبیده فارسی
0
0

جعل مرگ (به انگلیسی: Play Dead) یک فیلم ترسناک و دلهره‌آور آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی پاتریک لوسیر، نویسندگی سایمون بویز و آدام میسون با بازی بیلی مدیسن و جری اوکانل است.

داستان

فیلم در مورد یک دانشجوی جرم‌شناسی به نام کلویی است که مرگ خود را جعل می‌کند تا وارد سردخانه شود. شواهدی را که برادر کوچکترش را به یک جنایت اشتباه مرتبط می‌کند، کشف کند. اما کلویی با ورود به سردخانه به سرعت متوجه می‌شود که پزشکی قانونی از این مکان به عنوان مرکزی برای یک تجارت پیچیده استفاده می‌کند و…

بررسی ویژه 7/10

این به من اضطراب داد!
فوریه 2023
هشدار: اسپویلر
این فیلم واقعاً شدید است! بیلی مدیسون از این نظر شگفت‌انگیز است، برای کسانی که غیر از این می‌گویند من شگفت‌زده شدم! من تحت تأثیر توانایی او برای باورپذیر ساختن آن بودم که ترس او را احساس کردم، قلبم تند تند می زد و در تمام مدت من را روی لبه صندلی ام نگه می داشت. از همان لحظه ای که پزشکی قانونی ترسناک را دیدم، متوجه شدم که چیزی اشتباه است و او یک شرور بزرگ است – بسیار قابل باور. اگر من جای کلویی بودم، میمردم! قطعاً تریلر خوبی بود، قسمت‌هایی که باعث شد من نفس نفس بزنم و به من اضطراب بدهم

من از صحنه های غم انگیز، موضوع بسیار ناراحت کننده، اما هیجان انگیز بسیار خوب خوشم نیامد! توصیه می‌کنم اگر ناراحت هستید و من احتمالاً در این صحنه‌ها دچار PTSD خواهم شد!

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Simon Boyes, Adam Mason

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟