فیلم رها شده ghosted 2023

فیلم رها شده ghosted 2023 (2023)

مدت زمان: 136 دقیقه کشور: رده سنی:

کول به دنبال سدی مرموز می افتد، اما سپس کشف تکان دهنده ای می کند که او یک مامور مخفی است. کول و سادی قبل از اینکه بتوانند برای قرار دومی تصمیم بگیرند، در یک ماجراجویی بین المللی برای نجات دنیا غرق می شوند.

رضایت کاربران
75% (4 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

فیلم رها شده ghosted 2023

فیلم رها شده (Ghosted) یک فیلم اکشن، ماجراجویی، کمدی، عاشقانه و درام محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی دکستر فلچر (Dexter Fletcher) است.

که توسط سه کمپانی‌ Apple Original Films و Skydance Media و Studio Concierge تولید و منتشر شد.

فیلمنامه این فیلم را نیز کریس مک کنا، رت ریس، اریک سامرز و پل ورنیک به صورت مشترک، به نگارش درآورده است.

هنرمندانی همچون کریس ایوانز، آنا د آرماس، آدرین برودی، مایک مو، تیم بلیک نلسون، مروان کنزاری، انا دیویر اسمیت، لیزی برادوی، و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

بررسی ویژه 8/10

کاملا سرگرم کننده
آوریل 2023
کاملا پوچ و سرگرم کننده!

ایوانز و دی آرماس دوباره با هم برگشتند. شیمی و سرگرمی آنها را دوست دارم که پویایی آنها را به عنوان علایق عاشقانه بعد از کار با هم در Knives Out ببینند.

قابل پیش بینی است و اشکالی ندارد. قرار است باشد. این یک سواری شادی است. آنها یک مفهوم سرگرم کننده را که بارها انجام شده است، انتخاب کردند و آن را به روش خودشان انجام دادند، مانند True Lies و Knight and Day. چرخش خود را به آن دادند و سرگرم کننده بود.

چه می شود اگر قرار ملاقاتت شما را شبح کرده باشد…اما در واقع به این دلیل است که او یک جاسوس است؟ دوستش دارم.

کمئوها کاملاً، عمدا و به طرز خنده‌داری مضحک بودند. همه اش را دوست داشتم. برخی از اوراق قرضه عمده در MCU ساخته شد. “Cap” برای همیشه میراث ایوانز خواهد بود. ما این را می دانیم، همه آنها این را می دانند و با این بازی کردند. فوق العاده سرگرم کننده. به همه – مجریان و مخاطبان – یادآوری می کند که هالیوود را خیلی جدی نگیرند. ماموریت دنیای سرگرمی هنوز سرگرم کردن است. بازیگران قرار است نقش های متفاوتی، روشن و تاریک، سرگرم کننده و جدی را بازی کنند.

این بار، زمان سرگرم کننده ای بود. لذت بردم

من از تماشای بازی ایوانز در نقش یک کشتی گیر سابق مبتلا به آسم که باید با تمام مهارت های خاص تسلیم تخصص همتای زن خود می شد، لذت بردم. با تماشای او در نقش Fella In Distress با طراوت.

 

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Chris McKenna, Rhett Reese, Erik Sommers

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟