انیمه فیت/زیرو  Fate/Zero فصل دوم

انیمه فیت/زیرو Fate/Zero فصل دوم (2011–2012)

مدت زمان: 24 دقیقه کشور: رده سنی:

هفت جادوگر منتخب و ارواح قهرمان احضار شده آنها با یکدیگر مبارزه می کنند تا جام مقدس را به دست آورند: وسیله ای جادویی که می تواند هر آرزویی را برآورده کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

دانلود انیمه فیت/زیرو Fate/Zero فصل دوم

انیمه سریالی فیت/زیرو (Fate/Zero) یک مجموعه انیمیشن اکشن، ماجراجویی، درام، فانتزی و هیجان انگیز محصول کشور ژاپن به کارگردانی مشترک (Ei Aoki و Takahiro Miura و Takuya Nonaka) می‌باشد.

فصل اول و دوم آن در قالب 25 قسمت توسط سه کمپانی Aniplex و Nitroplus و Seikaisha تولید و منتشر شده است.

پخش انیمیشن فیت/زیرو اولین بار از تاریخ 1 اکتبر سال 2011 میلادی از شبکه‌های Tokyo MX و Tochigi TV در کشور ژاپن آغاز شد و تا 23 ژوئن سال 2012 در قالب 2 فصل ادامه پیدا کرد.

فیلمنامه سریال تماشایی فیت/زیرو را نیز آکیرا هیاما، تاکومی میاجیما و کینوکو ناگا به صورت مشترک نوشته اند.

 

نظر منتقدین 10/10

گفت انگیز و در عین حال عمیق!
دسامبر 2015
به نظر من این یکی از بهترین انیمه های تمام دوران است. این نبردهای با جزئیات شگفت انگیز را با طرحی جالب و در عین حال با معنای عمیق فلسفی ترکیب می کند.

آهنگ های ابتدا و انتهای آن زیبا و تاثیرگذار هستند، یا شما را به گریه می اندازند یا شما را به صحنه ای پر از ویرانی دیگر می کشانند.

به طور کلی این انیمه برای همه طرفداران “باید تماشا” است. اما همچنان ممکن است برای فیلسوفان مشتاقی که نمونه هایی از نیهیلیسم را مطالعه می کنند جالب باشد.

با این حال برای همه کسانی که عاشق اکشن، ماجراجویی و کمی تراژدی هستند، Fate Zero عالی است. من به شدت آن را به هر کسی توصیه می کنم!

در پایان، واقعاً باعث می‌شود که به این فکر کنید که می‌خواهید یعنی «رویا» داشته باشید و همه چیزهایی را که قبلاً به آن اعتقاد داشتید زیر سوال می‌برد!

  • جوایز: 2 برنده و 4 نامزدی
  • زبان: ژاپنی

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟