فیلم هندی پدر خونین Bloody Daddy 2023

فیلم هندی پدر خونین Bloody Daddy 2023 (2023)

مدت زمان: 161 دقیقه کشور: رده سنی:

مردی سرسخت و آشفته با پلیس ها و جنایتکاران روبرو می شود تا تنها رابطه ای را که برایش مهم است نجات دهد.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

دانلود فیلم هندی پدر خونین Bloody Daddy 2023

فیلم هندی پدر خونین Bloody Daddy یک فیلم سینمایی محصول هند در ژانر اکشن و هیجان انگیز میباشد که در تاریخ 9 ژوئن 2023 پخش خواهد شد. علی عباس ظفر کارگردانی این فیلم را برعهده دارد و بازیگران آن شاهد کاپور، سانجای کاپور، دیانا پنتی، رونیت روی، راجیو خاندلوال، آنکور بهاتیا و … میباشند.

 

بررسی منتقدین 8/10

اکشن به علاوه احساسات رابطه پدر پسر
ژوئن 2023
بابای خونین داستان پدری است که برای نجات پسرش زندگی می کند. پسر چه شد؟ چگونه پسرش را نجات داد؟ برای دانستن آن باید فیلم را تماشا کنید.

بازی خوب توسط بازیگران به ویژه شهید کاپور و رونیت روی، راجیو کهندلوال دوست داشتم. با دیدن فیلم لحظات خوبی داشتم. صحنه های اکشن فراوان برخی ارزش یک ساعت را دارند برخی از احساسات رابطه پدر پسر نیز شما را ذوب می کند. من عاشق تماشای فیلم بودم. این فیلم هرگز شما را خسته نمی کند. واقعا تحت تاثیر بازی شهید کاپور در فیلم قرار گرفتم. واقعا یک تشویق شایسته اجرای. این فیلم را با بازی شهید کاپور به یاد خواهم آورد. دیدن این فیلم را به شما توصیه می کنم. همچنین به موضوع مواد مخدر در این فیلم پرداخته شده است. من نمی خواهم به آن ادامه دهم. این فیلم ارزش دیدن را دارد. من به Bloody Daddy با 8 ستاره روی 10 امتیاز می دهم. آهنگ های فیلم خوب هستند. .موسیقی خوبه

  • زبان: هندی
  • نویسنده: Aditya Basu, Ali Abbas Zafar

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟