فیلم گودال Crater 2023

فیلم گودال Crater 2023 (2023)

مدت زمان: 105 دقیقه کشور: رده سنی:

پس از مرگ پدرش، پسری که در یک مستعمره معدن در ماه بزرگ می شود، به همراه چهار دوست صمیمی خود، قبل از اینکه به طور دائم به سیاره ای دیگر نقل مکان کنند، به سفری می روند تا یک دهانه افسانه ای را کاوش کنند.

رضایت کاربران
100% (2 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

دانلود فیلم گودال Crater 2023

فیلم گودال Crater محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی کایل پاتریک آلوارز و نویسندگی داستان و فیلمنامه جان گریفین است.

این فیلم سینمایی با بودجه 53 میلیون دلاری در تاریخ 23 می 2023 از طریق سرویس ویدئویی دیزنی نیز منتشر گردید.

که در آن هنرپیشگانی چون مکینا گریس، بریدی نون، ایسایا راسل بیلی، پایپر پرابو، بیلی بارت، کارسون مینیار به ایفای نقش نیز پرداخته اند. سه استدیو فیلمسازی به نام های 21Laps Entertainment و Truenorth Productions و Walt Disney Pictures سرمایه گذاری و تولید این فیلم به کارگردانیپاتریک آلوارز را بر عهده داشته اند.

 

نظر منتقدین 9/10

شیمی عالی
می 2023
امتیاز پایین چیه؟

این فیلم به جز کلیشه ای کوچکترین احساس اجباری نمی کند، بازیگران آنقدر با هم کنار می آیند و اگر این فیلم قبل از دوران استریم اکران می شد، یک فیلم کلاسیک بود.

کیفیت فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد و همه چیز به‌طور طبیعی جریان دارد و این از یک شکاک ناشی می‌شود که صحبت از فیلم‌هایی مانند این می‌شود.

مردم نسبت به فیلم هایی که همیشه خط داستانی کاملاً جدیدی به آنها نمی دهد حساسیت زدایی شده اند. حدس می‌زنم که نمی‌توانم کسانی را که در طول یک عجله قند، حواسشان به بچه است، سرزنش کنم، TikTok و Netflix خیلی چیزها را خراب کردند. غم انگیز است.

این رتبه بندی فیلم گواه آن است.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: John Griffin

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟