کاربران عزیز متاسفانه وب سایت یونیک موویز تعطیل شده است.
دانلود فیلم جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند Where the Crawdads Sing

دانلود فیلم جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند Where the Crawdads Sing (2022)

مدت زمان: 125 دقیقه کشور: رده سنی:

کاترین «کیا» کلارک یک دختر جوانِ بی‌پایان مدبر است که در نزدیکی مرداب کارولینای شمالی بزرگ می‌شود. کیا که در اوایل دهه ۱۹۵۰ توسط والدین و خواهر و برادرهای بزرگترش رها شده بود، یادمی‌گیرد که به تنهایی زنده بماند. به او توسط دوستش تیت واکر خواندن و نوشتن آموزش داده می‌شود، و...

رضایت کاربران
100% (2 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
فیلم جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند Where the Crawdads Sing 2022
زبان اصلی زیرنویس چسبیده فارسی
0
0

فیلم سینمایی جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند (Where the Crawdads Sing) یک فیلم معمایی، هیجان انگیز و درام محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی اولیویا نیومن (Olivia Newman) است که توسط دو کمپانی 3000Pictures و Hello Sunshine تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه فیلم جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند را نیز لوسی آلیبار براساس رمانی به همین نام نوشته دلیا اونز، به رشته تحریر درآورده و بازیگرانی چون دیزی ادگار جونز، گرت دیلاهانت، جو کرست، هریس دیکینسون، تیلور جان اسمیت، دیوید استراتایرن، اریک لادین و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین فیلم Where the Crawdads Sing که با بودجه 43.7 میلیون دلاری ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 15 جولای سال 2022 میلادی توسط کمپانی Sony Pictures Releasing در سینماهای کشور آمریکا اکران خواهد شد سپس توسط Sony Pictures Entertainment (SPE) در آمریکا، انگلستان کانادا، استرالیا، برزیل و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر می‌شود.

بررسی ویژه 9/10

زیبا و تاثیرگذار…

داستان ساده اما جذاب است. برای کشتن یک مرغ مقلد، کلیتی وجود دارد. و تضاد شگفت انگیزی بین خلوص روح زندگی در دنیایی از تهدید و خطر وجود دارد. داشتن فیلمی که بیگناهی را جشن می گرفت، شاداب بود. عکس های طبیعت کارولینای شمالی نفس گیر هستند.اما موفقیت فیلم به بازیگر اصلی، دیزی ادگار جونز (بریتانیایی بسیار با استعداد، که در یکی دیگر از رمان‌های پرفروش اقتباسی تلویزیونی، مردم عادی، احترام به استعدادهایش را جلب کرد) است. بی گناهی چشمانی در مورد کیا وجود دارد که او به تصویر می کشد که به نوبه خود مخاطب را مجذوب خود می کند تا روی داستان و مصیبت او سرمایه گذاری کند. (تنها گسست من با تصویر او تقصیر او نبود، بلکه تقصیر تولید بود. برای یک دختر باتلاقی که خارج از شبکه زندگی می کرد، بهداشت شخصی و کمد لباس او بی عیب و نقص بود. با توجه به محیط او یک احتمال بعید به نظر می رسید.) من قطعاً دوباره این فیلم را می بینم.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Delia Owens, Lucy Alibar

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟