انیمیشن پسر بتمن Son of Batman

انیمیشن پسر بتمن Son of Batman (2014)

مدت زمان: 74 دقیقه کشور: رده سنی:

بتمن متوجه می شود که پسری خشن و سرکش دارد که به طور مخفیانه توسط گروه تروریستی League of Assassins بزرگ شده است.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

دانلود انیمیشن پسر بتمن Son of Batman

انیمیشن پسر بتمن (به انگلیسی: Son of Batman) نام انیمیشنی زیبا و دیدنی محصول کشور آمریکا در سبک انیمیشن و ماجراجویی به کارگردانی ایتان اسپالدینگ است که در سال ۲۰۱۴ میلادی منتشر شد. این انیمیشن جذاب و پرطرفدار موفق شده است امتیاز ۶.۷ را از سایت معتبر IMDB کسب نماید. صداپیشگانی چون جیسون او.مارا و استوآرت آلن در این انیمیشن به جای شخصیت های اصلی صحبت کرده اند.

 

نظر منتقدین 8/10

شروع عالی
فوریه 2022
نینجا من-خفاش‌ها ممکن است از نظر حماقت به آن فشار بیاورند، اما Son of Batman هنوز هم شروعی عالی برای دوره جدیدی از انیمیشن‌های بتمن است که سرگرم‌کننده، اکشن است و اخلاق بتمن را به شیوه‌ای لذت‌بخش و دقیق مدیریت می‌کند.

جیسون اومارا یک بار دیگر یک بتمن قوی است که دارای شوخ طبعی ظریف و یک حضور موثر تهدیدآمیز و در عین حال ظریف است. استوارت آلن یک دامیان بزرگ با اعتماد به نفس بیش از حد لازم است.

انیمیشن واقعاً خوب است، با اکشن محکم، اگر گاهی اوقات کمی خمیده باشد، نسبتاً پر جنب و جوش است. موسیقی فردریک ویدمن خوب، قهرمانانه و حماسی است اما هرگز واقعاً چیزی به یاد ماندنی ندارد.

به جز به تصویر کشیدن Deathstrokes بسیار خوب بود اما من هنوز او را در اینجا دوست داشتم. یک شرور کامل بود New 52 خط زمانی مورد علاقه من است. بهترین پنج سال دی سی! از نگرش رابین ها عصبانی نشوید زیرا دقیقاً همان روشی است که او در کمیک ها بود. و به همان اندازه که من جیسون اومارا را دوست دارم، صداپیشگی او می تواند از بیان بیشتری استفاده کند. من نمی خواهم او صدای بتمن را متوقف کند. اگر از من بپرسید یکی از بهترین صداهای بتمن است.

  • جوایز: 1 برد و 1 نامزدی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Bob Kane (Batman created by), Grant Morrison (graphic novel), Andy Kubert (graphic novel illustrator), James Robinson (story), Joe R. Lansdale (screenplay), Marv Wolfman (Deathstroke and Nightwing created by), George Pérez (Deathstroke and Nightwing created by), Gerry Conway (character created by: Killer Croc), Don Newton (character created by: Killer Croc)

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟