فیلم اولتیماتوم بورن The Bourne Ultimatum 2007

فیلم اولتیماتوم بورن The Bourne Ultimatum 2007 (2007)

مدت زمان: 115 دقیقه کشور: ، ، ، رده سنی:

جیسون بورن از یک C.I.A بی رحم طفره می رود. رسمی و مامورانش از یک برنامه ترور جدید در حالی که در جستجوی سرچشمه زندگی خود به عنوان یک قاتل آموزش دیده بودند.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
8.0 /10
85
92%
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
دوبله فارسی-بازبینی شده
0
0

دانلود فیلم اولتیماتوم بورن The Bourne Ultimatum 2007

فیلم اولتیماتوم بورن  The Bourne Ultimatumhttps محصول سال 2007 کشور آمریکا به کارگردانی پل گرینگرس و نویسندگی داستان و فیلمنامه تونی گیلروی، اسکات زد. برنس، جرج نلفی که به صورت مشترکا نگارش فیلمنامه این اثر سینمایی را نیز بر عهده داشته اند. این فیلم در تاریخ 27 ژوئیه 2007 با بودجه 110 میلیون دلاری به اکران عمومی رسید و در مجموع تونست فروش 440 میلیون دلاری را نیز به دست آورد. این فیلم سینمایی که سومین قسمت از مجموعه فیلم های جیسون بورن نیز به شمار می رود علاوه بر موفقیت در گیشه توانست با حضور در جشنواره های مختلف جوایز و افتخارات متعدد را به دست آورد که از مهمترین آنها میشود به سه جایزه اسکار، دو جایزه بفتا و یک جایزه امپایر نیز اشاره کرد.

 

بررسی منتقدین 10/10

یکی از بهترین فیلم های سال.
آگوست 2007
بررسی The Bourne Ultimatum (2007): پس از یک مجموعه هیجان انگیز دو نفره، قسمت آخر را دریافت می کنیم. این برداشت من است:

اولتیماتوم بورن همه چیز را دارد. ما جیسون بورن (مت دیمون) را روی کت کسانی داریم که همه چیز را می دانند. او برای مدت طولانی دویده است. این بار تمام می شود.

The Bourne Ultimatum طرحی عالی، نویسندگی عالی، کارگردانی خارق العاده، تعلیق و برخی از بهترین اکشن های تابستان دارد. مت دیمون احتمالاً بهترین عملکرد خود را تا به امروز ارائه می دهد.

در اینجا مقداری طنز هوشمندانه و کمی تعلیق خوب وجود دارد. واکنش‌ها به برخی رویدادها باعث می‌شود که یا بخندید (به روشی خوب) یا تشویق کنید. (یا هر دو) خنده های هوشمندانه زیادی در تئاتر و کف زدن های زیادی شنیدم. تماشاگران آن را دوست داشتند.

Bourne Ultimatum همه چیز را در یک بسته بندی زیبا با هدیه ارائه می کند. همه کالاها و سپس مقداری. این به نظر من بهترین فیلم تابستان امسال است.

  • جوایز: برنده 3 جایزه اسکار 29 برنده و 42 نامزدی در مجموع
  • زبان: انگلیسی، روسی، فرانسوی، اسپانیایی، عربی، ایتالیایی
  • نویسنده: Tony Gilroy, Scott Z. Burns, George Nolfi

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟