کاربران عزیز متاسفانه وب سایت یونیک موویز تعطیل شده است.
دانلود سریال وینچسترها   The Winchesters 2022

دانلود سریال وینچسترها The Winchesters 2022 (2022–)

تا قسمت 6 بروز رسانی شد
مدت زمان: 42 دقیقه کشور: رده سنی:

ر سریال وینچسترها The Winchesters 2022 می‌بینید در دهه 1970 میلادی، دین وینچستر داستانی را روایت می‌کند که چگونه پدر و مادرش جان وینچستر و مری کمپل با هم آشنا شدند و سپس همراه با یکدیگر در جستجوی پدران گمشده خود با هیولاها مبارزه کردند و…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

سریال وینچسترها یا خانواده وینچسترها (The Winchesters) یک مجموعه اکشن، معمایی، هیجان انگیز، درام و فانتزی محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک گلن وینتر، جان تی کرچمر، جان اف شوالتر و کلودیا یارمی (Glen Winter و John T. Kretchmer و John F. Showalter و Claudia Yarmy) است .

بررسی ویژه 5/10

بررسی صادقانه…

سریال The Winchesters پیش‌درآمدی برای سریال «سوپرنچرال» به شمار می‌رود که مطمئنا مورد پسند طرفداران این مجموعه قرار خواهد گفت. به خصوص اینکه ستاره سریال اصلی یعنی جنسن اکلس (Jensen Ackles) در ساخت این سریال تازه نیز دخیل است. مطمئنا پس از خبرهای ناامیدکننده در مورد دیگر نسخه‌های فرعی از  «سوپرنچرال»، ساخت سریال خانواده وینچسترها می‌تواند برای طرفداران این فرنچایز خبر بسیار خوبی باشد.

ایده ساخت سریال اکشن خانواده وینچسترها را جنسن اکلس به همراه همسرش دنیل مطرح کرده‌اند. این سریال قرار است به بررسی تاریخچه خانواده وینچستر و به خصوص مری و جان وینچستر بپردازد که پدر و مادر سم و دین هستند. این سریال قرار است به تاریخچه فعالیت مری به عنوان یک شکارچی و همچنین سازمان مردان کلام بپردازد و نیم نگاهی از شروع اتفاقات در زندگی وینچسترهای جوان را به نمایش در خواهد آورد.

بیننده‌های مجموعه«سوپرنچرال» مطمئنا با وینچسترها آشنایی کامل دارند. در این سریال، وینچسترها به عنوان آخرین خط دفاع

بشریت در مقابل نیروهای شریر به تصویر کشیده‌اند و شکارچیانی هستند که با انواع شیاطین و هیولاها دست و پنجه نرم می‌کنند. با

این حال، آن‌ها دانش، مهارت و روحیه مبارزه خود را از گذشتگان خود بدست آورده‌اند

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Robbie Thompson

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟