انیمیشن جزیره جمجمه Skull Island 2023

انیمیشن جزیره جمجمه Skull Island 2023 (2023–)

مدت زمان: 1 دقیقه کشور: ، رده سنی:

ماجراهای کشتی‌های غرق‌شده‌ای که در تلاش برای فرار از جزیره مرموز، خانه هیولاهای ماقبل تاریخ، از جمله تایتان، آقای کونگ هستند.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

زیرنویس فارسی-نسخه بازبینی شده
زیرنویس فارسی-نسخه بازبینی شده
زیرنویس فارسی-نسخه بازبینی شده
زیرنویس فارسی-نسخه بازبینی شده
زیرنویس فارسی-نسخه بازبینی شده
زیرنویس فارسی-نسخه بازبینی شده
زیرنویس فارسی-نسخه بازبینی شده
زیرنویس فارسی-نسخه بازبینی شده
0
0

دانلود انیمیشن جزیره جمجمه Skull Island 2023

انیمیشن جزیره جمجمه (Skull Island) یک مجموعه انیمیشن اکشن، ماجراجویی، فانتزی، درام، عاشقانه و علمی تخیلی محصول کشورهای آمریکا و ژاپن به کارگردانی برایان دافیلد (Brian Duffield) می‌باشد.

توسط سه کمپانی‌ Legendary Television و Powerhouse Animation Studios و Tractor Pants تولید شده است.

 

بررسی منتقدین /1010

من رتبه های پایین را دریافت نمی کنم
ژوئن 2023
تماشای این نمایش بسیار سرگرم کننده بود و شخصیت های جالب زیادی در آن وجود داشت. طنز، اکشن عالی و نوشته خوبی داشت. من فکر می‌کنم مردم کنگ بیشتری می‌خواستند، اما صادقانه بگویم، آنها کار بزرگی انجام دادند و همه موجودات دیگر جزیره جمجمه را به ما نشان دادند. و بر خلاف فیلم ها، افراد حاضر در نمایش جالب هستند.

اگر با انتظار دیدن مبارزه کنگ با دسته ای از هیولاها در هر قسمت، بله، ممکن است ناامید شوید. اما اگر ذهن خود را باز نگه دارید، فکر می کنم هر کسی می تواند از این کار لذت ببرد. این بدان معنا نیست که آنها به او وقت نمایش نمی دهند زیرا دعواهای بسیار جذابی با کنگ وجود دارد. بهش فرصت بده

من معتقدم که سریال می توانست از قسمت های طولانی تر نیز بهره مند شود، شاید تمدید آنها به نیم ساعت کافی بود. ، فقط برای اینکه چند چیز کمی واضح تر شود

یک قدم به عقب برداشتن از مبارزات هیولاهای عظیم 300 پا، حتی در فرنچایزی که دلیل حضور ما در آن به همین دلیل است، شاداب است. من فکر می کنم کاراکترها خوب کار شده اند و نحوه نشان دادن هیولاها بسیار منحصر به فرد است. فکر نمی‌کنم هیولاها از زمان کنگ: جزیره جمجمه اینطور بوده باشند که منطقی است زیرا این تنها فیلمی است (به جز چند فیلم در گودزیلا علیه کنگ) که هیولاهای کوچک‌تری دارد که در واقع به شخصیت‌های انسانی اهمیت می‌دهند زیرا بزرگ‌تر هستند. هیولاهایی مثل رودان می گویند چرا باید پایین بیاید تا یک انسان را بخورد در حالی که برای این هیولاها منطقی است.

  • زبان: ژاپنی، انگلیسی
  • نویسنده: Brian Duffield

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟