دانلود فیلم سینمایی انتقام جو V for Vendetta 2005

دانلود فیلم سینمایی انتقام جو V for Vendetta 2005 (2005)

مدت زمان: 132 دقیقه کشور: ، ، رده سنی:

در یک جامعه دیستوپیایی بریتانیایی آینده، یک مبارز آزادی در سایه که تنها با نام مستعار "V" شناخته می شود، نقشه ای برای سرنگونی دولت ظالم - با کمک یک زن جوان - می کشد.

رضایت کاربران
100% (2 رای)
8.2 /10
62
73%
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
فیلم انتقام جو V for Vendetta 2005 با دوبله فارسی
نسخه دوبله فارسی
0
0

دانلود فیلم سینمایی انتقام جو V for Vendetta 2005

فیلم سینمایی انتقام جو (V for Vendetta) فیلمی اکشن، درام، علمی تخیلی و هیجان انگیز می باشد.محصول سال 2005 آمریکابه کارگردانی جیمز مک‌تیگو است.

اولین بار در تاریخ 11 دسامبر سال 2005 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم Austin Butt-Numb-A-Thon در کشور آمریکا به نمایش درآمد.فیلم سینمایی انتقام جو پس از حضور در جشنواره‌‌های بین‌المللی متعدد موفق شد برنده 7 جایزه از جمله یک جایزه ساترن برای بهترین بازیگر نقش اول زن با بازی ناتالی پورتمن شده و نامزد دریافت 29 جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها میتوان به نامزدی 3 جایزه ساترن برای بهترین نویسندگی، بهترین طراحی لباس و بهترین فیلم علمی تخیلی اشاره کرد.

 

جالب است بدانید فیلم وی مثل وندتا پس از اکران نقدهای مثبت فراوانی از سوی منتقدین دریافت کرد و با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شد به طوری که اغلب آن‌ها بازی بازیگران خوب و قوی بازیگران به ویژه ناتالی پورتمن، داستان جذاب، نحوه فیلمبرداری، فیلمنامه، شخصیت پردازی‌ها و همچنین نحوه کارگردانی را ستودند؛ در این فیلم هوگو ویوینگ نقش وی که یک جنگجوی آنارشیست است را بازی می‌کند، وی تلاش می‌کند تا از طریق اقدامات تروریستی انقلاب کرده و حکومت را سرنگون کند؛ همچنین ناتالی پورتمن نقش ایوی را بازی می‌کند؛ ایوی زن جوان طبقه کارگر است که در ماموریت‌های وی با او همراه می‌شود؛ استیون ری نیز نقش کاراگاه پلیسی را بازی می‌کند که در پی دستگیری و توقف فعالیت‌های وی است.

 

داستان در آینده ای دیستوپیایی قرار می گیرد.اما حکومت بسیار شرورتر از سرکوب آزادی بیان است.  برای ایجاد فضای ترس و هرج و مرج، دولت تروریست های قلابی ایجاد کرده است… و از مرگ 10 هزار انگلیسی به عنوان بهانه ای برای کنترل کشور با مشت آهنین استفاده کرده است.

فیلم انتقام جو با کسب رتبه 156 در بین 250 فیلم برتر سایت معتبر IMDb قرار دارد.

 

بررسی ویژه

در آستانه سرکوب آزادی ها پس از 11 سپتامبر و جاسوسی و نفوذ دولت، این تنها فیلمی بود که ما به آن نیاز داشتیم. پس از گذشت بیش از ده سال هنوز هم هیجان انگیز و پرچرب است. چه به عنوان سرگرمی و چه به عنوان یک بحث و جدل علیه راست گرایان: V یک قهرمان است.

  • جوایز: 7 برد
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Lilly Wachowski, Lana Wachowski, David Lloyd

1 دیدگاه

  1. saeed
    saeed
    1
    0

    بهترین فیلم ناتالی پورتمن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟