فیلم دختر زندانی Prisoner’s Daughter 2022

فیلم دختر زندانی Prisoner’s Daughter 2022 (2022)

مدت زمان: 100 دقیقه کشور: رده سنی:

پدری پس از تحمل دوازده سال زندان برای عشق دختر و نوه اش می جنگد.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

دانلود فیلم دختر زندانی Prisoner’s Daughter 2022

فیلم دختر زندانی (Prisoner’s Daughter) یک فیلم درام محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی کاترین هاردویک (Catherine Hardwicke) است.  توسط سه کمپانی‌ Oakhurst Entertainment و Capstone Studios و Great Point Media تولید شد. فیلمنامه این فیلم را نیز مارک باچی به نگارش درآورده است. هنرمندانی همچون برایان کاکس، سارا اندرسون، مینارد باگانگ، کیت بکینسیل، کریستوفر کانوری، آیلین رنه پرودونت، چوتی تیو، یونل دورلیس، ارنی هادسون، خالد فریمن، جان هورتاس، جی کلی، کیسن کینچلو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

بررسی منتقدین 9/10

درخشان
ژوئیه 2023
این فیلم برخلاف چیزی بود که انتظار داشتم ببینم. این یک داستان شگفت انگیز در مورد شانس های دوم است. مطمئناً اشک آور است اما من قطعاً این فیلم را توصیه می کنم.

بازی بین کیت بکینسیل و برایان کاکس خیلی خوب بود. این نشان داد که چگونه بسیاری از روابط خانوادگی ناشی از اعتیاد است، اما این امید وجود دارد که کسی بتواند تغییر کند.

فکر می‌کردم دارم به فیلمی می‌روم که درباره چیزی متفاوت از نحوه به تصویر کشیده شدنش باشد، نیمی از کسی را انتظار داشتم که رها شود و به داخل برگردد، اما از این فیلم بسیار لذت بردم و معمولاً برای تماشای درام نیستم، اما چیزی باعث شد آن را ببینم. من خوشحالم که انجام دادم. من این فیلم را به همه توصیه می کنم.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Mark Bacci

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟