فیلم فلش The Flash 2023

فیلم فلش The Flash 2023 (2023)

مدت زمان: 144 دقیقه کشور: ، ، ، رده سنی:

بری آلن از سرعت فوق‌العاده‌اش برای تغییر گذشته استفاده می‌کند، اما تلاش او برای نجات خانواده‌اش دنیایی بدون قهرمانان فوق‌العاده ایجاد می‌کند و او را مجبور می‌کند تا برای زندگی‌اش برای نجات آینده مسابقه دهد.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
7.2 /10
56
64%
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

دانلود فیلم فلش The Flash 2023

فیلم فلش (The Flash) یک فیلم ابرقهرمانی، اکشن، ماجراجویی، فانتزی و علمی تخیلی محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی  (Andy Muschietti) است.

توسط سه کمپانی‌ DC Comics و DC Entertainment و Warner Bros تولید و منتشر شد. فیلمنامه این فیلم را نیز کریستینا هادسن و جوبی هارولد براساس شخصیت فلش اثر رابرت کنایر و کارمین اینفانتینو، به رشته تحریر درآورده است.

ستارگانی همچون ازرا میلر در نقش بری آلن یا فلش، ران لیوینگستون، مایکل کیتون، کرسی کلمونس، مایکل شنون، آنتیه تراوه، ساشا کال، بن افلک، اندی ام میلیگان، ایزابل برناردو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

بررسی منتقدین 8/10

فلاش های درخشندگی
ژوئن 2023
این یک فیلم سرگرم کننده با بازی های عالی است.

از نظر مفهومی این یک فیلم حذفی است. مقابله با عشق و از دست دادن … و سفر در زمان (می دانید، چیزهای مهم). اما فیلمنامه و اجرا کمی به نظر می رسید، به جرأت می توانم بگویم عجله داشت.

اگر بخواهم غزلیات را تثبیت کنم، می‌توانم بگویم که یک درس کلیدی از موضوع این فیلم می‌توان گرفت که شاید سازندگان آن آن را دنبال نکردند؟

بد نیست بدانید که ایده بازگشت به گذشته برای تنظیم گذشته و در نتیجه ترمیم حال وسوسه شیرینی است. اما وقتی محدودیت زمان خطی را حذف می‌کنیم و ما را به اشتباهات گذشته‌مان محدود می‌کند، به نظر می‌رسد مشکل از همه جهات سرچشمه می‌گیرد. خوب، پس تشبیه من این است که با تکیه شدید به CGI برای خلق هر چیزی که تخیل فرد بتواند تصور کند، وسوسه این است که آگاهانه همه چیز را به 10 (یا 11 اگر در Spinal Tap هستید) تبدیل کنید و تجارب بی پایان شگفت انگیزی را به ذهن متبادر کنید. اما ما در بیشتر موارد موجوداتی خطی هستیم. ما به نقاط مرجع مشترک نیاز داریم تا بدانیم کجا و کی هستیم. در غیر این صورت از ریل خارج می شویم.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Christina Hodson, John Francis Daley, Jonathan Goldstein

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟