فیلم اوپنهایمر Oppenheimer 2023

فیلم اوپنهایمر Oppenheimer 2023 (2023)

مدت زمان: 180 دقیقه کشور: ، رده سنی:

داستان دانشمند آمریکایی جی رابرت اوپنهایمر و نقش او در ساخت بمب اتمی.

رضایت کاربران
100% (2 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

دانلود فیلم سینمایی اوپنهایمر Oppenheimer 2023

فیلم اوپنهایمر (انگلیسی: Oppenheimer)، یک فیلم بریتانیایی آمریکایی در ژانر حماسی زندگینامه‌ای به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی کریستوفر نولان است که در سال ۲۰۲۳ اکران شد. نولان فیلم‌نامه این فیلم را بر اساس کتاب پرومته آمریکایی، پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر به رشته تحریر درآورده است. داستان فیلم دربارهٔ زندگی جی. رابرت اوپنهایمر، فیزیکدان نظری آمریکایی است که به عنوان «پدر بمب اتمی» شناخته شده‌است و کیلین مورفی نقش وی را در فیلم بازی کرده‌است. این ششمین همکاری مشترک نولان و مورفی است.

 

بررسی منتقدین 10/10

نولان یک بیوگرافی قدرتمند ارائه می دهد که جنبه تاریک طبیعت انسان را نشان می دهد!
ژوئیه 2023
این فیلم فقط… وای! فکر نمی‌کنم تا به حال با دیدن فیلم این احساس را داشته باشم! مثل ترکیبی از غمگین بودن اما در عین حال ترسیدن است! خواندم که کریستوفر نولان گفته است که به نوعی مضامین ترسناک دارد، و با تماشای فیلم فکر می‌کنم منظور او را می‌دانستم! تعداد کمی از فیلم‌ها می‌توانند این احساس را در شما ایجاد کنند که این یکی می‌تواند احساس کند!

نولان بار دیگر نشان داد که در فیلمسازی یک صنعتگر ماهر است! این شاید به عنوان یکی از فروتن‌ترین فیلم‌های او و همچنین یکی از بهترین فیلم‌های او باشد! منو یاد فیلم های قبلیش میندازه!

بازیگران نیز شگفت‌انگیز هستند و کیلیان مورفی در نقش اوپنهایمر نقش آفرینی می‌کند و اساساً تبدیل به او می‌شود و تقریباً نامزدی اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای خود تضمین می‌کند! رابرت داونی جونیور نیز یکی از بهترین بازی های خود را ارائه می دهد و به همه ما یادآوری می کند که با وجود 10 سال حضور در نقش مرد آهنین، او هنوز هم می تواند بازی کند!

  • جوایز: 1 نامزدی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Christopher Nolan, Kai Bird, Martin Sherwin

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟