انیمیشن مار سفید White Snake 2019

انیمیشن مار سفید White Snake 2019 (2019)

مدت زمان: 99 دقیقه کشور: ، رده سنی:

.روایتگر عشق بین یک مار افسانه ای و یک شکارچی مار برگفته از داستان های افسانه ای چینی است. این مار افسانه ای حافظه خود را از دست میدهد و در حالی که به یک زن انسانی مبدل شده عاشق یک شکارچی مار می شود. به همین دلیل خواهرش ورتا که مار افسانه ای سبز از دست او ناراحت می شود و…

رضایت کاربران
80% (5 رای)
7.0 /10
60
70%
کارگردان: -
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

دانلود انیمیشن مار سفید White Snake 2019

انیمیشن مار سفید  (White Snake) یک انیمیشن رمانتیک و فانتزی محصول کشورهای چین و آمریکا به کارگردانی مشترک جی ژو و جیاکانگ هوانگ است.  در سال 2019 توسط کمپانی برادران وارنر در ایالات متحده آمریکا منتشر شد.

 

نظر منتقدین 10/10

داستانی به ارزش یک میلیون عکس :: هنر سینماسازی::

بایشه :: یواقی – مار سفید . فیلم‌های انیمیشن بیشتر روی انیمیشن‌ها و داستان‌گویی سه بعدی تمرکز می‌کنند، در حالی که فیلم‌نامه و داستان واقعی در جایگاه دوم قرار می‌گیرند. مار سفید ترکیبی عالی از انیمیشن خوب و داستان گویی عالی است. هیچ فیلم بدی با فیلمنامه خوب وجود ندارد.

فیلمسازی چینی با مار سفید جهشی بزرگ داشته است.

این فیلم به یک فیلم کلاسیک برای مطالعه چگونگی ساخت فیلم های خوب برای نسل های آینده تبدیل خواهد شد. این فیلمی است که می توان آن را با خانواده دوباره تماشا کرد.

این فیلم باید از طریق فروش دی‌وی‌دی به یک وضعیت پیرو فرقه دست یابد. امیدوارم دوباره شاهد چنین فیلم های عالی از تیم باشم.

جادو امروزه به نوعی از عناصر جالب تبدیل شده است، اما در این انیمیشن، موجودات جادویی و جادویی بیشتر شبیه شکل اصلی آن هستند: تاریک، اشتباه و جن زده. هنگامی که مارگیر جوان برای اولین بار عاشق آن مار سفید (به شکل انسان) می شود، قبلاً به فراموشی سپرده شده است. اگر عاشق انیمه هستید به شدت پیشنهاد می شود

  • جوایز: 7 برنده و 8 نامزدی
  • زبان: ماندارین، انگلیسی
  • نویسنده: Damao, Sam Xu

2 دیدگاه

  1. ساغر
    ساغر
    0
    0

    آدمین سانسوره؟
    میشه دوش رو هم بذارید

    • مدیریت سایت
      مدیریت سایت
      0
      0

      بله ساغر جان فعلا وقت نیست نسخه بدون سانسور بذارم

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟