فیلم ماکسیم اوسا:طلای گرگینه Maksym Osa: The Gold of Werewolf 2022

فیلم ماکسیم اوسا:طلای گرگینه Maksym Osa: The Gold of Werewolf 2022 (2022)

مدت زمان: 100 دقیقه کشور: رده سنی:

اوکراین - 1636. شخصی به یک گردان قزاق که طلاهای پادشاه لهستان را حمل می کردند حمله کرده است. یک قزاق - ماکسیم اوسا - سعی می کند طلای گم شده را پیدا کند، اما به زودی یکی از مظنونان اصلی می شود.

رضایت کاربران
100% (3 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

دانلود فیلم ماکسیم اوسا:طلای گرگینه Maksym Osa: The Gold of Werewolf 2022

فیلم ماکسیم اوسا: طلای گرگینه (Maksym Osa: The Gold of Werewolf) یک فیلم تاریخی، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشور اوکراین به کارگردانی میروسلاو لاتیک است.

توسط کمپانی‌ Hanzhonkov Film Studio تولید شد. فیلمنامه این فیلم را نیز آندری بابیک و میروسلاو لاتیک به صورت مشترک، به نگارش درآورده است.  هنرمندانی همچون واسیلی کوخارسکی، اولگا مایوا، ولادیمیر یوشچنکو، سرگئی دنگا، ولودیمیر هورین، آلبینا کورژ، آناستازیا میخالچیک، بوگدان بنیوک، میخائیلو ایلینکو، اولگ پریموگنوف، دنیس اسکریپنیک، میروسلاو لاتیک، اوله یورچیشین، سرهی کوزیک، سرگئی شادرین، ولادیمیر فدوروک، آندری ولیف و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

نظر منتقدین 9/10

قطعا زباله نیست و ارزش تماشا را دارد

نوشتن این بررسی برای مقابله با نقد دیگری که می‌گوید «سطل زباله برای مخاطبان خاص» است. سطل زباله برای مخاطب خاص، Zombeavers، Hobo with a Shotgun و The Greasy Strangler هستند، اما قطعا این فیلم نیست.

داستان جالب است و اصلا قابل پیش بینی نیست، بازیگران در سطحی هستند. فضای عمومی و سبک باعث شد به کارهایی که نتفلیکس انجام داده فکر کنم: به جای آنچه که ما داریم، The Witcher باید اینطور به نظر می رسید.

مقایسه آن با تارانتینو یا شهر گناه کاملاً عجیب به نظر می رسد، که مقایسه ای کاملاً نامرتبط مانند مقایسه آبجو و شراب است. این یک پله بالاتر از سری The Witcher است.

 

  • جوایز: 1 نامزدی
  • زبان: اوکراینی
  • نویسنده: Andrey Babik, Myroslav Latyk

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟