فیلم سینمایی مرد شمالی The Northman

فیلم سینمایی مرد شمالی The Northman (2022)

مدت زمان: 137 دقیقه کشور: ، رده سنی:

از کارگردان رویایی رابرت ایگرز، The Northman می آید، یک حماسه پر اکشن که شاهزاده جوان وایکینگ را دنبال می کند که در تلاش برای انتقام قتل پدرش است.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
نسخه زبان اصلی
0
0

فیلم سینمایی مرد شمالی (به انگلیسی: The Northman) یک فیلم آمریکایی در ژانر درام تاریخی حماسی به کارگردانی رابرت اگرز است که در ۲۰۲۲ منتشر شد. ماجرای این فیلم در اواخر قرن دهم در ایسلند جریان دارد و الکساندر اسکاشگورد نقش شاهزاده نوردیک آملت را ایفا می‌کند، که پس از قتل پدرش به دنبال انتقام است. نیکول کیدمن، کلیس بنگ، آنیا تیلور-جوی، ایثن هاک، بیورک، و ویلم دفو از دیگر بازیگران آن هستند.

اسکاشگورد چندین سال بود که می‌خواست فیلمی وایکینگی بسازد، و اگرز پس از ملاقات با او برای بحث در مورد همکاری‌های احتمالی، تصمیم گرفت این فیلم را بسازد. بسیاری از بازیگران در اکتبر ۲۰۱۹ به آن پیوستند و فیلمبرداری در مکان‌هایی در سراسر ایرلند شمالی و ایسلند از اوت تا دسامبر ۲۰۲۰ با بودجه ۷۰ تا ۹۰ میلیون دلاری به طول انجامید.

بررسی ویژه 9/10

این فیلم اکشن نیست…
اوت 2022
این نسخه وایکینگ Die Hard نیست. این یک فیلم M. Night Shyamalan با یک پیچ و تاب زیبا نیست. مطلقاً فیلمی با حساسیت های مدرن نیست.

این داستان به سبک اسطوره حماسی است. مضامین کلاسیک خیانت، انتقام و فداکاری را از طریق ترکیبی وحشیانه از رئالیسم و نمادگرایی به نمایش می گذارد.

بدون عذرخواهی برای همه نیست. و فوق العاده است.

  • جوایز: 4 نامزدی
  • زبان: انگلیسی، نورس، قدیمی
  • نویسنده: Sjón, Robert Eggers

1 دیدگاه

  1. pegah222
    pegah222
    2
    0

    great

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟