دانلود فیلم محاصره سیلورتون Silverton Siege 2022

دانلود فیلم محاصره سیلورتون Silverton Siege 2022 (2022)

مدت زمان: 100دقیقه کشور: رده سنی:

در مورد سه جوان مبارز آزادی‌خواه است که پس از یک ماموریت شکست خورده، به یک بانک در سیلورتون پناه برده و تمام کارکنان و مشتریان آن را گروگان می‌گیرند. حال آن‌ها تنها در ازای آزادی نلسون ماندلا، حاضر به آزادی گروگان‌ها هستند اما پس از مدتی تنش و درگیری بالا گرفته و…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
فیلم سینمایی محاصره سیلورتون Silverton Siege 2022
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

فیلم سینمایی محاصره سیلورتون یک فیلم اکشن، جنایی، درام و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشور آفریقای جنوبی به کارگردانی ماندلا دوبی است . که توسط کمپانی Pambili Media تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه فیلم سینمایی محاصره سیلورتون را نیز سابلو مگیدی به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون آرنولد ووسلو، سارا کوزلوفسکی، تابو رامتسی، نوکسولو دلامینی، تومیشو ماشا کلایتون بوید، الانی دکر شین ولینگتون و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.این فیلم اولین بار در تاریخ 27 آوریل2022 توسط سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX در آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

نقدهای مثبت فراوانی برای بازی جذاب بازیگران، نحوه فیلمبرداری، سکانس‌های اکشن شخصیت‌پردازی‌ها، موضوع و نحوه کارگردانی از سوی منتقدین و مخاطبان دریافت کرده است.

بررسی ویژه 5/10

فیلم «محاصره سیلورتون» یک اکشن بی‌وقفه و پرتنش است و همچنین دربارۀ چیستی مبارزه برای آزادی در یک جامعۀ ناعادلانه توضیحاتی می‌دهد. محاصره سیلورتون که در شهر پرتوریای آفریقای جنوبی در سال ۱۹۸۰ و در دوران آپارتاید میگذرد.

“الهام‌گرفته از رویدادهای واقعی” است و از یک اکشن مهیج مملو از تعقیب و گریز ماشینها، نبردهای با اسلحه، و گروگان‌گیری به چیزی معنادارتر تبدیل می شود.

در مسیر، «سه‌گانه» متوجه شدند که توسط پلیس دنبال می‌شوند. در تلاش برای فرار، آنها به شعبه بانک Volkskas در سیلورتون پرتوریا پناه بردند. آنها 25 غیرنظامی را در بانک گروگان گرفتند و درخواست های زیادی از جمله ملاقات با رئیس ایالت ورستر، آزادی نلسون ماندلا و مردی به نام مانگه، و همچنین 100000 ریال پول نقد و یک هواپیما برای پرواز آنها به ماپوتو داشتند.

 

 

 

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Sabelo Mgidi

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟