فیلم سینمایی ماه سرکش پارت اول:فرزند آتش Rebel Moon: Part One – A Child of Fire 2023

فیلم سینمایی ماه سرکش پارت اول:فرزند آتش Rebel Moon: Part One – A Child of Fire 2023 (2023)

مدت زمان: 133 دقیقه کشور: ، ، ، ، رده سنی:

هنگامی که یک سکونتگاه صلح آمیز در لبه ماه دور خود را در معرض تهدید ارتش یک نیروی ظالم حاکم می بیند، غریبه مرموزی که در میان روستاییان آن زندگی می کند بهترین امید آنها برای بقا می شود....مناسب جمع خانواده

رضایت کاربران
100% (4 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

دانلود فیلم سینمایی ماه سرکش پارت اول:فرزند آتش

Rebel Moon: Part One – A Child of Fire 2023

فیلم ماه سرکش Rebel Moon – Part One: A Child of Fire محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، درام می‌باشد و به کارگردانی Zack Snyder در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم ماه سرکش بازیگرانی چون Charlie Hunnam، Jena Malone، Sofia Boutella، و… به ایفای نقش پرداخته اند. بازیگران اصلی:Sofia Boutella-Djimon Hounsou-Ed Skrein-Michiel Huisman-Bae Doona

خلاصه داستان:مناسب جمع خانواده

هنگامی که یک سکونتگاه صلح آمیز در لبه یک ماه دور خود را در معرض تهدید ارتش یک نیروی ظالم حاکم می بیند، یک غریبه مرموز که در میان روستاییانش زندگی می کند بهترین امید آنها برای بقا می شود.

بررسی ویژه

  • من از این فیلم بسیار لذت بردم زیرا با هیچ انتظار و پیش نمایشی وارد آن نشدم. من فقط با ذهن باز وارد شدم و در نهایت از همه شخصیت ها و داستان خوشم آمد. بله، تنظیمات و تم ها یادآور جنگ ستارگان است، اما زک آن را به روشی جدید اجرا کرد.
  • من واقعاً امیدوارم که نتفلیکس به نتیجه ای برسد که آنها از این کار انتظار دارند تا بتوانند بیش از دو قسمت بسازند. من بی صبرانه منتظر قسمت دوم هستم. جنبه های کلیدی که باعث شد من این فیلم را دوست داشته باشم، شخصیت ها، صحنه، تصاویر و داستان بود…
  • اگر با ذهن باز وارد آن شوید، از آن لذت خواهید برد. اما اگر از طرفداران جنگ ستارگان هستید، ممکن است آن را دوست نداشته باشید.
  • آن‌ها بیرون نیامدند و آن را نگفتند، اما این فیلم احساس نبرد فراتر از ستاره‌ها را در سال 1980 دارد، حدس می‌زنم این بهترین فیلم علمی تخیلی راجر کورمن بود.
  • سلام. اسم من FeastMode است و یک معتاد علمی تخیلی هستم. پس از تماشای این فیلم، از اینکه شاهد خلق این دنیای زیبای علمی تخیلی بودم، به وجد آمدم. من بلافاصله سرمایه گذاری می کنم. عاشقشم. من بیشتر می خواهم. اکنون.
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Shay Hatten, Kurt Johnstad, Zack Snyder

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟