دانلود فیلم سینمایی لو Lou 2022 زیرنویس فارسی

دانلود فیلم سینمایی لو Lou 2022 زیرنویس فارسی (2022)

مدت زمان: 107 دقیقه کشور:

در فیلم لو Lou 2022 می‌بینید زمانی که یک دختر جوان ربوده می‌شود، مادرش با زن مرموز همسایه‌ همراه می‌شود تا آدم‌ربا را تعقیب و پیدا کند. حال آن‌ها سفری هیجان‌انگیز را آغاز می‌کنند که توانایی‌های آن‌ها را مورد آزمایش قرار داده و رازهای تکان‌دهنده گذشته‌شان را فاش می‌کند و…

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

فیلم سینمایی لو در ژانر اکشن، جنایی، درام، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی آنا فورستر (Anna Foerster) است. در فیلم سینمایی لو ،آلیسون جانی، جورنی اسمولت، لوگان مارشال گرین، ریدلی آشا بیتمن و مت کریون به ایفای نقش پرداخته اند.فیلم لو اولین بار در تاریخ 23 سپتامبر سال 2022 میلادی توسط سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX در آمریکا انگلستان، کانادا،و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر می‌شود.

بررسی ویژه 5/10

طرح خوب اما پوچ!!!

این فیلم می توانست خیلی خوب باشد زیرا بازیگران خوب هستند و فیلمبرداری عالی دارند.داستان آنقدر مضحک است که هیچ کس نمی تواند آن را باور کند و درام ها با فیلمنامه های احمقانه خوب کار نمی کنند. آلیسون جنی، که نقش یک مامور سابق سیا را بازی می‌کند، همیشه ارزش تماشا را دارد و بازیگران دیگر نیز ارزش دیدن دارند.

جورنی اسمولت نیز با توجه به فیلمنامه ضعیفی که باید با آن کار کند، خوب عمل می کند. توصیف پوچ بودن داستان بدون گنجاندن اسپویلرهای زیاد غیرممکن است، بنابراین پیشنهاد می‌کنم اگر از طرفداران آلیسون جنی هستید این را ببینید.

آلیسون جنی کسی است که این فیلم را به حرکت در می آورد، و بیش از آن ثابت می کند که می تواند یک فیلم اکشن را بدون هیچ مشکل واقعی رهبری کند، بنابراین می توانم تأیید کنم که این بازی او است که شما را علاقه مند می کند.آلیسون جنی در این کار فوق العاده است، عملکرد او به تنهایی یک ساعت را تضمین می کند.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Maggie Cohn, Jack Stanley

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟