دانلود فیلم سینمایی طعمه The Prey 2022

دانلود فیلم سینمایی طعمه The Prey 2022 (2022)

مدت زمان: 1ساعت و32 دقیقه کشور: رده سنی:

فیلم طعمه : نارو، یکی از ماهرترین جنگجویان زن قبیله کومانچ، تلاش می کند تا قبلیه اش را در برابر هیولای فضایی بسیار قدرتمندی حفظ کند و... این فیلم منشأ شکارچی در جهان ملت کومانچ در 300 سال پیش بیان میکند

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
480p زیرنویس چسبیده رایگان
بازبینی شده
720HD زیرنویس چسبیده
1080HD زیرنویس چسبیده
0
0

دانلود فیلم سینمایی طعمه The Prey 2022

فیلم سینمایی طعمه  The Preyمحصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، ترسناک می‌باشد و به کارگردانی Dan Trachtenberg در سال 2022 ساخته شده است.

در فیلم طعمه بازیگرانی چون Amber Midthunder، Dakota Beavers، Dane DiLiegro، Geronimo Vela، Harlan Blayne Kytwayhat، Julian Black Antelope، Mike Paterson، Nelson Leis، Stefany Mathias، Stormee Kipp و… به ایفای نقش پرداخته اند.

بررسی ویژه 7/10

تبریک میگم اوت 2022 فیلم سینمایی طعمه داستان یک زن قبیله ای جوان را دنبال می کند که می خواهد شکار کند، اما متوجه می شود که چیزی در آنجا وجود دارد، شکارچی. صحنه اکشن خوب بود و ایده یک شکارچی که به دنبال شکار است و خودش را در برابر قوی‌ترین قبیله‌ها در آن دوره آزمایش می‌کند، عالی است. حتی اسلحه‌های پیش‌برد هم برای آن دوره مناسب بودند و نه فقط همه تجهیزات پیشرفته تبلیغاتی. اول از همه نظر شخصی من این است که بعد از اولین فیلم Predator، هلن از کل مجموعه Predator فیلم بهتری است. واگذاری پروژه به دن تراختنبرگ انتخاب بسیار خوبی است. سه دلیل برای بهتر بودن فیلم از فیلم های قدیمی وجود دارد. بودجه؛ از آنجا که دنباله های قدیمی بودجه B-Movie داشتند، فاکس قرن بیستم بودجه را در اینجا بالا نگه داشت. جزییات فنی ؛ زیرا فناوری cgi چیزهایی را ساده کرده است که در آن زمان حتی فکر کردن به آنها سخت بود. و اینکه همه کسانی که روی این فیلم کار کردند با فرقه های Predator/Alien بزرگ شدند. فیلمنامه و اجرای فیلمنامه راضی کننده است. فیلمبرداری فوق‌العاده است، اما درست زمانی که می‌گفتیم از شر این بلای سه‌بعدی خلاص شدیم، بد بود که فناوری به نام Dolby Vision را گرفتیم. و به زور تحمل می کنند، رستگاری نیست. مهندسی صدا عالی است، بلندگوهای فراگیر، بلندگوهای مرکزی و بلندگوهای سقفی به طور موثر استفاده می شوند. اگر مجموعه بیگانه/غارتگر را دوست دارید، به هر حال آن را دوست خواهید داشت، اگر دوست داشته باشید، یک اکشن/علمی تخیلی متوسط ​​را تماشا خواهید کرد. اطلاعات بیشتر درباره این نوشتار مبدأبرای اطلاعات ترجمه بیشتر، نوشتار مبدأ لازم است.
  • زبان: انگلیسی، فارسی
  • نویسنده: Patrick Aison

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟