دانلود فیلم هابیت 2 : ویرانی اسماگ    Hobbit: Desolaitn smaug

دانلود فیلم هابیت 2 : ویرانی اسماگ Hobbit: Desolaitn smaug (2013)

مدت زمان: 161 دقیقه کشور: ، رده سنی:

کوتوله ها به همراه بیلبو بگینز و گاندالف خاکستری به تلاش خود برای بازپس گیری Erebor، سرزمین مادری خود، از اسماگ ادامه می دهند.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
نسخه دوبله فارسی
هابیت2زیرنویس چسبیده
نسخه زیرنویس چسبیده
0
0

The Hobbit: The Desolation of Smaug فیلم سینمایی هابیت 2 ویرانی اسماگ بخش دوم سه‌گانهٔ سینمایی Hobbit است که در 13 دسامبر 2013 اکران شده‌است. تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی این اثر توسط پیتر جکسون انجام شده‌است. فیلم The Hobbit: The Desolation of Smaug بر اساس کتابی با همین نام اثر جی آر آر تالکین (1937) ساخته شده‌است. داستان فیلم در ادامه قسمت اول می باشد این مجموعه در سرزمین میانه و شصت سال قبل از داستان ارباب حلقه‌ها اتفاق می‌افتد. قسمت‌هایی از فیلم نیز از ضمیمهٔ جلد سوم سه‌گانهٔ ارباب حلقه‌ها برداشت شده‌است.

فیلم سینمایی هابیت 2 ویرانی اسماگ  فضای داستانی فانتزی تری در مقایسه با « یک سفر غیرمنتظره » دارد.

 

بررسی ویژه 8/10

پیتر جکسون همه چیز را وارد می کند!

این قسمت نسبت به مجموعه اول گامی بلند برداشته است. فیلم از ابتدا تا انتها شدید است، به طرز بسیار خوبی! داستان به خوبی کتاب را دنبال می کند. اژدها ممکن است زندگی های بیشتری نسبت به کتاب داشته باشد، اما به هر حال صحنه ها فوق العاده هستند. . این فیلم توسط شخصیت‌های بیشتری که دنبال می‌شوند، پیشرفت بزرگی پیدا می‌کند. پیتر جکسون با بیان داستان با اکشن‌های هیجان‌انگیز زیادی در طول فیلم، دنباله را فوق‌العاده انجام می‌دهد. مارتین فریمن دوباره نقش بیلبو بگینز را بسیار خوب بازی می کند. بی صبرانه منتظر فصل آخر شاهکار هابیت پیتر جکسون هستم که شما را دوباره به زمین میانه می برد! هابیت و ارباب حلقه ها بزرگترین شاهکار تمام دوران خواهند بود! 100 سال دیگر این فیلم ها مونالیزای فیلم ها خواهند شد! توصیه می کنم بارها و بارها این فیلم را ببینید!

یکی از انتقادات مهمی که به پیتر جکسون در قسمت اول « هابیت » وارد بود ، ضرباهنگ کند و طولانی بودن بیش از حد فیلمنامه بود که خوشبختانه در قسمت دوم این مشکل تا حدود زیادی برطرف شده است. البته با توجه به اینکه جکسون در قسمت اول تقریباً تمامی آنچه که درام و شخصیت پردازی داستان ایجاب می کرد را به تصویر کشید ، می شد متصور شد که در دودنباله بعدی بیشتر به سوی تند کردن ریتم فیلم و اکشن مناسب قدم بردارد و این اتفاق خوشبختانه برای « نابودی اسماگ » افتاده و دیگر خبری از آن ریتم کشنده و لانگ شات های باشکوه اما خسته کننده(!) نیست. « نابودی اسماگ » در مقایسه با « سفر غیرمنتظره » ، به مراتب از ضرباهنگ بالاتری برخوردار است و این خود کمک بزرگی به تماشاگرانی است که از روند کُند بودن داستان در قسمت قبل گله داشتند .

 

  • جوایز: نامزد 3 جایزه اسکار.
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Fran Walsh, Philippa Boyens, Peter Jackson

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟