دانلود سریال ماندالورین The Mandalorian فصل دوم

دانلود سریال ماندالورین The Mandalorian فصل دوم (2019–)

مدت زمان: 40 دقیقه کشور: رده سنی:

سفرهای یک شکارچی فضل تنها در مناطق بیرونی کهکشان، به دور از اقتدار جمهوری جدید.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
8.7 /10
۹۳٪%
بازیگران: Pedro Pascal -
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

سریال خارجی ماندالورین یا مندلورین فصل دوم (The Mandalorian Season Two) سریالی اکشن، ماجراجویی و علمی تخیلی محصول کشور آمریکاست. که پخش فصل دوم ماندالورین (The Mandalorian) آن در سال ۲۰۲۰ در سرویس دیزنی پلاس آغاز شد. بازیگرانی چون پدرو پاسکال، کایل پاچک، برندان وین، تیت فلچر، برنارد بولن، جینا کارانو، الکساندرا منیا و ورنر هرتسوک در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جان فاورو، دیو فلونی و تک‌ تک اعضای کلیدی دیگر تیم ساخت سریال ماندالورین The Mandalorian با دو فصل زمینه‌ چینی درست به یک پایان‌بندی رسیدند که به خاطر آن، تعداد بسیار زیادی از مخاطبان عام و خاص مجددا اهمیت فراوانی به Star Wars می‌دهند و با احساس آن را دنبال می‌کنند. اکنون دیگر نمی‌توان انکار کرد که دستاورد مندلورین نه فقط بزرگ بلکه واقعا ماندگار به نظر می‌رسد.

 

بررسی ویژه 10/10

عالی! 

جان فاورو در اینجا کار فوق العاده ای انجام داد. سریالی زیبا و خوش ساخت که به خوبی در داستان جنگ ستارگان پیوند می خورد و به آن عمق بیشتری می بخشد.

قسمت پایانی فصل دوم سریال مندلورین به بهترین شکل ممکن نشان داد که چرا این محصول شبکه آنلاین دیزنی پلاس انقدر محبوب شده است. ماجرا شاید در فصل نخست بیشتر مربوط‌ به موجودی جذاب با نام بچه/کودک می‌شد که مخاطبان غالبا او را بیبی یودا صدا می‌زدند. ولی امکان نداشت که فصل دوم بتواند با تکرار صرف کارهای فصل پیشین به چنین موفقیتی برسد.

پس دلیل موفقیت مندلورین در کاشت و برداشت پیاپی و ارائه‌ی لحظاتی از قبل معرفی‌شده به بهترین شکل ممکن آن است در تمام طول سریال شاهد چنین زمینه‌چینی‌هایی بوده‌ایم.

سریال The Mandalorian باید بزرگ‌تر می‌شد و باید در قصه‌ای بسیار بزرگ‌تر قرار می‌گرفت. در نتیجه طی اپیزودهای اخیر وظایف اثر برای حفظ و گسترش موفقیت هم سنگین‌تر از قبل بودند.

  • جوایز: برنده 14 جایزه پرایم تایم امی.
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Jon Favreau

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟