دانلود سریال چینی گنجینه های فرعی Treasures Around 2024

دانلود سریال چینی گنجینه های فرعی Treasures Around 2024 (2024)

قسمت 6 اضافه شد..
مدت زمان: 40 دقیقه کشور: ، رده سنی:

شان دان دن، یک زن تجاری عجیب و غریب که مصمم به تبدیل شدن به یک متخصص یشم است، با پی پی، یک پسر بازی که از یک خانواده تاجر یشم می‌آید، اما کاری جز شرکت در فعالیت‌های بیهوده انجام نمی‌دهد، برخورد می‌کند.⚡فصل اول : 24 قسمت ⚡آپدیت : تا قسمت 6💜

رضایت کاربران
100% (1 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

دانلود سریال چینی گنجینه های فرعی

Treasures Around 2024

دانلود سریال چینی گنجینه های فرعی Treasures Around 2024 در تاریخ  Jun 28, 2024 در ژانر تاریخی و عاشقانه در قالب 24 قسمت از شبکه ی Tencent Video پخش شد.

بازیگران اصلی:Xu Lu-Bi Wen Jun-Dai Chao-Rachel Li

عناوین دیگر: Zhu Yu Zai Ce Jun Ke Zhi , Zhu Yu Zai Ce , 珠玉在側君可知 , 珠玉在侧君可知

روزهای پخش: دوشنبه – سه شنبه – چهار شنبه – پنج شنبه – جمعه – شنبه – یکشنبه

خلاصه داستان

شان دان دن، یک زن تجاری عجیب و غریب که مصمم به تبدیل شدن به یک متخصص یشم است، با پی پی، یک پسر بازی که از یک خانواده تاجر یشم می‌آید، اما کاری جز شرکت در فعالیت‌های بیهوده انجام نمی‌دهد، برخورد می‌کند.

Shan Dan Dan, an eccentric business-minded woman determined to become a jade specialist, crosses paths with Pei Pei, a playboy who hails from a jade merchant family yet does nothing but engage in frivolous activities.

بررسی منتقدین

  • انشالله بزودی به تماشای آن برسیم!😍
  • من به دلیل بازیگر علاقه مند هستم. اما تصاویر باعث می شود که به نظر می رسد یک درام بسیار معمولی و “ارزان” است. امیدوارم “چیز جدیدی به میز بیاورد”.
  • شخصیت او محافظ معمولی نیست. هر وقت مشکلی پیش بیاید FL را می گیرد و فرار می کند. اولا او فقط کسی است که پول والدینش را خرج می کند. سپس با FL آشنا شد و کم کم تبدیل به یک فرد بالغ می شود و در نهایت سخت کار می کند. بنابراین تماشای آن سرگرم کننده خواهد بود!

  • زبان: چینی+زیرنویس فارسی

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟