کاربران عزیز متاسفانه وب سایت یونیک موویز تعطیل شده است.
دانلود فیلم وحشت در دشت   Terror on the Prairie 2022

دانلود فیلم وحشت در دشت Terror on the Prairie 2022 (2022)

مدت زمان: 107 دقیقه کشور: رده سنی:

وحشت در دشت ، فیلمی مهیج و وسترن محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی مایکل پولیش می‌باشد. داستان فیلم درباره زنی به نام “هتی مک آلیستر” که در خانه‌ای تازه ساخته شده در دشت‌های مونتانا زندگی می‌کند. اما زمانی که هتی مورد حمله گروهی از قانون‌شکنان بی‌رحم قرار می‌گیرد که به قصد انتقام آمده‌اند، باید هر طور شده از خود محافظت کند و…

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
فیلم وحشت در دشت Terror on the Prairie 2022
زبان اصلی زیرنویس چسبیده فارسی
0
0

فیلم وحشت در دشت یا وحشت در علفزار (Terror on the Prairie) ساخت کشور آمریکا و در ژانر درام، هیجان انگیز، وسترن و به کارگردانی و نویسندگی مایکل پولیش می باشد. در Terror on the Prairie 2022 بازیگرانی مانند جینا کارانو، نیک سیرسی، دونالد سرون و… به هنرنمایی پرداخته اند.

فیلم وحشت در دشت به گروهی از قانون‌شکنان می‌پردازد. رهبر آنها کاپیتان میلر است. آنها به خشونت علاقه‌مند هستند. آنها با قربانیانشان رفتارهای خشونت‌باری دارند. کاراکتر اصلی به حد کافی سیر شده است و می‌خواهد به سنت لوئیس برگردد. او تصمیم می‌گیرد برای تهیه لوازم و جستجوی کار به شهر برود و ویل و دختر نوزادشان بث را تنها می‌گذارد.

بررسی ویژه 5/10

استفاده نادرست از بازیگران فیلم خسته کننده …

اگر انتظار داشتید جینا کارانو یا ماتیاس هوز بازی کنند یا نیک سیرسی بازی کنند، به شدت ناامید خواهید شد. در عوض شما کارانو را به عنوان یک مادر دو فرزند خواهید دید که در خانه ای تنها در انتظار شوهرش نشسته است، زمانی که گروهی از سربازان سابق سادیستی می آیند و سعی می کنند او را دستگیر کنند. نمی‌دانم سربازی در آن زمان چگونه بود، اما پنج مرد مسلح باید در پنج دقیقه کار را انجام می‌دادند. در عوض، آنها سعی می کنند خود را به داخل خانه تکان دهند، زن را فریب دهند، منتظرش بمانند، او را متقاعد کنند و غیره.

آنهایی که از فیلم‌های وسترن سخت با صحنه‌های پرخشونت و داستان‌های ساده لذت می‌برند ممکن است این فیلم را دوست داشته باشند. لازم به ذکر است در ساخت فیلم واقعا هیچ حیوانی آسیب ندیده است. فیلم‌برداری خوب است خانه بسیار واقع‌بینانه به نظر می‌رسد. پسر جوان با بازی ریس بکر خوب بازی می‌کند. این استعداد را دارد که اگر بخواهد در صنعت سینما کار کند. خوب عمل کند.

در فیلم وحشت در علفزار  لحظات بد بازیگری زیادی وجود داشت. من متعجب و کاملا ناامید شدم. بسیاری از لحظات کمتر مورد توجه قرار گرفتند در حالی که برخی دیگر بیش از حد مورد توجه قرار گرفتند. کلیشه‌های غربی بسیار زیاد است. شرورها فقط مانند کاریکاتورهای مِلو عمل می‌کردند.

این کل فیلم است. این بیشتر شبیه یک قرار واقعا بد است تا یک وسترن. و Hues ضعیف. چگونه قدرتمندان سقوط کردند …

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Josiah Nelson

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟