دانلود فیلم سینمایی آخرین دوئل The Last Duel 2021

دانلود فیلم سینمایی آخرین دوئل The Last Duel 2021 (2021)

مدت زمان: 152 دقیقه کشور: ، رده سنی:

فیلم آخرین دوئل The Last Duel 2021 در قرن چهاردهم میلادی روایت شده و در مورد زنی به نام مارگریت دو کاروژ (با بازی جودی کومر) است که ادعا میکند بهترین دوست شوهرش یعنی ژاک لو گریس (با بازی آدام درایور) قصد تعرض به وی را داشته است. اما زمانی که هیچکس حرف‌های او را باور نمیکند، شوهر وی شوالیه ژان دو کاروژ (با بازی مت دیمون)، دوست خود را به یک دوئل، دعوت میکند. این دوئل به آخرین دوئل قانونی مجاز در تاریخ کشور فرانسه تبدیل میشود و…

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
فیلم سینمایی آخرین دوئول The Last Duel 2021
0
0

فیلم سینمایی آخرین دوئل (The Last Duel 2021) یک فیلم تاریخی و درام محصول سال 2021 کشورهای آمریکا و انگلستان به کارگردانی ریدلی اسکات است.که توسط کمپانی‌‌های 20th Century Studios و Pearl Street Films و Scott Free Productions تهیه و منتشر شد.فیلمنامه فیلم سینمایی آخرین دوئل را نیز بن افلک، مت دیمون و نیکول هولوفسنر به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده است.هنرمندانی چون مت دیمون، بن افلک، آدام درایور، جودی کومر، ناتانیل پارکر، ویلیام هاستون، سرنا کندی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین این فیلم که براساس کتاب آخرین دوئول نوشته اریک جاگر و داستانی واقعی ساخته شده است،فیلم سینمایی آخرین دوئول The Last Duel 2021 اولین بار در تاریخ 10 سپتامبر سال 2021 میلادی در جشنواره فیلم ونیز Venice Film Festival پخش خواهد شد سپس در 15 اکتبر توسط 20th Century Studios در سینماهای کشور آمریکا و چندین کشور دیگر همزمان اکران میشود.

بررسی ویژه 7/10

هنوزم میفهمم

واقعا لذت بردم! ارزش تماشا را دارد بازیگران بزرگ و هنوز هم چنین کارگردان بزرگی. بهترین کار او نیست اما هنوز عالی است. همیشه ارزش دیدن فیلم های او را دارد.

این فیلم باتوجه‌ به فرم و محتوای پرتکرار خود در سینما، به‌هیچ وجه دچار کلیشه‌ها و مناسبات مرسوم این نوع از آثار نشده است و این کارگردان ۸۴ ساله چنان در بستر نمایش خودش راه می‌رود که گویی، او نقشه‌ی تمام فیلم‌های تاریخی را دارد و می‌داند که چگونه درباره‌ی زن‌ها صحبت کند.

  • جوایز: 4 برد
  • زبان: انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، لاتین
  • نویسنده: Nicole Holofcener, Ben Affleck, Matt Damon

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟