دانلود فیلم هیولا Beast 2022

دانلود فیلم هیولا Beast 2022 (2022)

مدت زمان: 93 دقیقه کشور: رده سنی:

فیلم هیولا 2022 که داستان آن در ژانر بقا و حیات وحش می باشد و داستان در مورد مردی است که پس از یک زندگی ناموفق و طلاق از همسرش به آفریقای جنوبی باز می گردد و در آنجا در یک منطقه حفاظت شده به همراه دختر خردسالش با یک شیر مواجه میشود که تمایل به شکار انسان دارد و هر کس سر راهش قرار گیرد او را شکار می کند و...

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

فیلم هیولا محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی بالتاسار کورماکور و نویسندگی داستان و فیلمنامه رایان انگل و جیمی پریماک سالیوان،در تاریخ 19 آگوست 2022 توسط یونیورسال پیکچرز با بودجه 36 میلیون دلاری به نمایش درآمد و توانست در گیشه به فروش 22 میلیون دلاری نیز دست یابد که نتوانست در باکس آفیس حتی جزو 5 فیلم پرفروش هفته هم قرار گیرد. کمپانی ویل پکر پروداکشنز که سازنده این فیلم می باشد با توجه به اینکه فیلم نتوانست در گیشه عملکرد قابل قبولی را از خود نشان دهد بلافاصله در پلتفرم های اینترنتی فیلم خود را منتشر نمود.

بازیگر نقش اصلی  فیلم هیولا را ادریس البا ایفا می کند او نتوانست نمره های قابل قبولی با این فیلم خود از نزد منتقدین فیلم و سریال دریافت نماید، همچنین تماشاگران هم از عملکرد بازیگران و فیلمنامه رضایت کافی را نداشتند و با نمره های پایین به استقبال این فیلم سینمایی رفتند. میتوانید برای تماشای فیلم هیولا به وبسایت یونیک مویز مراجعه کنید.

بررسی ویژه

هیجانات ارزان
آگوست 2022
می دانم وقتی تریلر  فیلم هیولا منتشر شد، همه ما به فیلم خوب دهه 90 با شیرها در آن فکر می کردیم، اما، متأسفم، این The Ghost and the Darkness نیست.

در حالی که این در همان لیگ نیست، من صادقانه می گویم که واقعا از آن لذت بردم. فیلم‌برداری بسیار سرگرم‌کننده، خوب، موسیقی پس‌زمینه خوب، صحنه‌های هیجان‌انگیز و صحنه‌های هیجان‌انگیز، در مجموع شب خوبی را از آن گذراندم.

فقط ذهنتان را بیرون بگذارید، زیرا آقای ادریس البا را دارید که در این فیلم به معنای واقعی کلمه یک شیر را مشت کند.

هشدار منصفانه، این یک فیلم پاپ کورن است، اما در آن یک فیلم مناسب است. 3.5/5.

7/10
بدترین کابوس من
سپتامبر 2022
تجربه این فیلم برای من جهنمی خواهد بود. یک قاتل زنجیره ای به من بده که هر روز هفته مرا در این مورد تعقیب کند. وقتی تنها راه فرار شما از یک شیر این است که به اعماق باتلاق آفریقایی بروید که اخیراً کروکودیل ها و مارها را در آن غوطه ور دیده اید، حالا من را بکش آقای شیر. این فیلم یک سواری سرگرم کننده بود.

ابتدا کمی نگران بودم که بچه ها مرا اذیت کنند. معرفی آنها کاملا آزاردهنده بود. به نظر می‌رسیدند که آن‌ها نوجوان‌های بداخلاق هستند. اما همانطور که فیلم پیش می‌رفت، آن‌ها خوب شدند و در واقع به یک مکمل مناسب برای فیلم تبدیل شدند.

شیر در این فیلم بسیار شبیه هر شرور دیگر فیلم های ترسناک ساخته شده است. می‌توان آن را از مایل‌ها دورتر در مواقعی که لازم باشد شنید، و با این حال می‌تواند از ناکجاآباد به روی مردم نفوذ کند و فقط ظاهر شود. این یک شکارچی نخبه در مواقع لزوم است، اما وقتی خانواده اصلی آنهایی هستند که در خطر هستند کاملاً بی خبر می شود و نمی تواند آنها را از یک متر بالای سرش ببیند/بو کند. تماشای آن گاهی اوقات می تواند بسیار خسته کننده باشد.

به نظر نمی رسد که CGI روی حیوانات هنوز کامل نشده باشد. حدس می‌زنم به این دلیل است که همه ما حیوانات زیادی را در زندگی خود دیده‌ایم که دقیقاً می‌دانیم چگونه باید به نظر برسند. شیرهای این فیلم به طرز ناامیدکننده ای جعلی به نظر می رسند، اگرچه باید گفت.

«جانور» ساعت مناسبی بود. این یک فیلم نسبتاً بی خطر است، اما در اکثر 90 دقیقه از آن استقبال نمی کند و به طور معقولی سرگرم کننده است.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Ryan Engle, Jaime Primak Sullivan

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟