دانلود فیلم کوچه کابوس Nightmare Alley 2021

دانلود فیلم کوچه کابوس Nightmare Alley 2021 (2021)

مدت زمان: 150 دقیقه کشور: ، ، رده سنی:

فیلم کوچه کابوس Nightmare Alley 2021 در مورد مردی به نام استن کارلایل (با بازی بردلی کوپر) میباشد که یک فرد بلندپرواز و با استعداد است که تنها با چند کلمه به راحتی میتواند مردم را فریب دهد؛ اکنون استن با یک روانپزشک زن به نام لیلیت ریتر (با بازی کیت بلانشت) که حتی از خود او نیز خطرناک‌تر است، آشنا شده تا با کمک یکدیگر مردم را فریب داده و…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
فیلم کوچه کابوس Nightmare Alley 2021
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

فیلم سینمایی کوچه کابوس Nightmare Alley یک فیلم اکشن، جنایی، درام و مهیج محصول سال 2021 کشورهای آمریکا و مکزیک به کارگردانی گیرمو دل تورو است که توسط دو کمپانی Double Dare You (DDY) و Fox Searchlight Pictures تولید و منتشر شد.

 

ویلیام لیندزی گرشام در سال 1946، نوشته و ستارگانی همچون بردلی کوپر، کیت بلانشت، ویلم دفو، تونی کولت، ریچارد جنکینز، ران پرلمن، رونی مارا، دیوید استراترن و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بررسی ویژه 8/10

بصری خیره کننده، داستان سرگرم کننده
فوریه 2022
فیلمبرداری، کمد و دکورهای زیبا.

بازیگری، عالی

داستان جالب، تاریک و دراماتیک بود.

بسیاری از طرح ها به راحتی قابل حدس زدن بودند (مثلاً پایان دور کامل می شود) بنابراین کسانی که سورپرایز را دوست دارند ممکن است در اینجا راضی نباشند، اما این به لطف پیشگویی های هدفمند فراوان در قسمت های اولیه فیلم بود. دل تورو می‌خواهد بیننده منتظر چیزی باشد که در راه است.

من واقعاً از این فیلم لذت بردم، مخصوصاً پایانی که کوپر آن را فوق العاده بازی کرد. “آقا، من برای آن به دنیا آمدم”. شگفت انگيز.

8/10
این چند فیلم نوآر با کیفیت درجه A است!
آوریل 2022
فیلم سینمایی کوچه کابوس شما را به دنیای دیگری می برد و ویلیام دافو را در آن حضور دارد. نیاز است بیشتر بگویم؟

کیت بلانشت نقش کیت بلانشت را بازی می‌کند و بقیه شگفت‌انگیز هستند. سبک‌ها، تنظیمات، قطعات، پارتیشن و داستان همگی در جلب توجه ما در سال 2022 بسیار عالی عمل می‌کنند و این خود یک شاهکار است.

  • جوایز: نامزد 4 جایزه اسکار.
  • زبان: انگلیسی،فرانسوی
  • نویسنده: Guillermo del Toro, Kim Morgan, William Lindsay Gresham

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟