دانلود سریال پس از زندگی   After Life 2019   فصل سوم

دانلود سریال پس از زندگی After Life 2019 فصل سوم (2019–2022)

مدت زمان: 30 دقیقه کشور: رده سنی:

داستان سریال زندگی پس از مرگ: زندگی تونی پس از مرگ همسرش بر اثر سرطان زیر و رو می شود. او به خودکشی فکر می کند، اما در عوض تصمیم می گیرد آنقدر زندگی کند که با گفتن و انجام هر کاری که می خواهد، دنیا را به خاطر مرگ همسرش مجازات کند. اگرچه او این را به عنوان «ابر قدرت» خود می پندارد، اما وقتی همه اطرافیانش سعی می کنند از او فرد بهتری بسازند، نقشه اش تضعیف می شود.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

سریال پس از زندگی ،افتر لایف ( After Life 2019) محصول کشور انگلیس است. که از سال 2019 تا 2022 میلادی از شبکه Netflix پخش گردید. ژانر سریال بعداز زندگی (کمدی و درام) می باشد.

بررسی ویژه 10/10

باید صادقانه بگویم، این یکی از بهترین سریال هایی است که در این چند وقت دیدم، واقعاً جروایس در بهترین حالتش است.

کاراکترها کاملاً باشکوه هستند، تک تک، و علیرغم اینکه برخی از استعدادهای مطلق مورد علاقه من در اینجا هستند، مانند پنه لوپه ویلتون، دیوید بردلی و اشلی جنسن، این اجرای Roisin Conaty است که بیشتر از همه از آن لذت بردم، من دافنه را دوست داشتم.

می‌دانم که بسیاری از ما آرزو می‌کنیم که سریال طولانی‌تر باشد، اما در این مورد می‌توانم بگویم که استاندارد بسیار بالاست، آن را رها کنید. فصل سوم سریال افتر لایف (After Life 2019 ) بسیار ناامیدکننده ظاهر شد. مهم‌تر از آن، اصلا خنده‌دار نبود. برعکس دو فصل اول که در هر قسمت می‌توانست با شوخی‌های جذاب و متفاوتش بارها مخاطب را به قهقهه بیاندازد.تونی تلاش می‌کرد که با خودش کنار بیاید و با نبودن «لیسا». دیگران هم به او کمک می‌کردند و در عین حال گاهی هم او به کمک آن‌ها می‌شتافت. اما این بار، ریکی جرویس باید تلاش کند تا کمدی را در خود و آثارش زنده نگه دارد. و همین‌طور تراژدی را.

 

 

  • جوایز: 3 برد
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Ricky Gervais

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟