کاربران عزیز متاسفانه وب سایت یونیک موویز تعطیل شده است.
دانلود فیلم پادشاه جزیره استاتن   The King of Staten Island

دانلود فیلم پادشاه جزیره استاتن The King of Staten Island (2020)

مدت زمان: 136 دقیقه کشور: ، رده سنی:

خلاصه داستان : فیلم پادشاه جزیره استاتن یک کمدی-درام نیمه اتوبیوگرافیک در مورد بزرگ شدن پیت دیویدسون در جزیره استاتن ، از جمله از دست دادن پدرش در 11 سپتامبر و ورود به دنیای کمدی استندآپ…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
7.1 /10
67%
75%
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
فیلم پادشاه جزیره استاتن The King of Staten Island
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

فیلم پادشاه جزیره استاتن ، استتن آیلند (The King of Staten Island 2020) ساخت کشور آمریکا و در ژانر کمدی ، درام و به کارگردانی جود آپاتو و نویسندگی جاد آپاتو ، پیت دیویدسون می باشد. در فیلم پادشاه جزیره استاتن 2020 ستارگانی مانند پیت دیویدسون ، بل پاولی  ریکی ولز و… به هنرنمایی پرداخته اند.

فیلم سینمایی The King of Staten Island 2020 در ابتدای سال 2019 به عنوان پروژه جدید آپاتو معرفی شد. از آوریل بازیگران اضافه شدند و فیلمبرداری از ژوئن تا جولای در نیویورک سیتی و جزیره استتن انجام شد. فیلم تقریبا نزدیک به داستان زندگی دیویدسون است. او پدر خود را در جریان حادثه 11 سپتامبر از دست داد و این باعث شد با مشکلات روانی زیادی روبرو شود.

بررسی ویژه

ارزش یک ساعت را دارد…

داستان پیت جذاب است و احساس می کند که کاملاً شایسته فیلمی مانند این است. برخی از افرادی که می خواهند یک جشن خنده بدون توقف دارند، شاید آن را دوست نداشته باشند، و دارای نقص هایی است، اما من واقعا از آن لذت بردم.

«پادشاه استتن آیلند» نه یک فیلم درام و به‌شدت درگیرکننده است و نه یک فیلم کمدی که فقط می‌خواهند تماشاگر را بخنداند. ولی اگر به آن زمان بدهید و انتظارات خود را تنظیم کنید، به خوبی افراط و تفریط در احترام‌گذاری را به انتقاد می‌گیرد؛ تا هم حال تماشاگر کمی پس از همراهی با شخصیت‌ها بهتر شود و هم شاید او از زاویه‌ای مهم برای چند دقیقه به زندگی خود بیاندیشد.

این احتمالا بهترین فیلم جادز در 10 سال اخیر است. و من به شدت توصیه می کنم یک ساعت به آن بدهید.

  • جوایز: 3 برد
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Judd Apatow, Pete Davidson, Dave Sirus

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟