دانلود فیلم سینمایی شهر گمشده The Lost City 2022

دانلود فیلم سینمایی شهر گمشده The Lost City 2022 (2022)

مدت زمان: 112 دقیقه کشور: رده سنی:

در مورد یک نویسنده منزوی به نام لورتا سیج (با بازی ساندرا بولاک) است که در رمان‌های ماجراجویانه و پرطرفدار خود درباره مکان‌های عجیب و غریب و افسانه‌ای و در مورد قهرمانی به نام دش مک ماهون می‌نویسد که تصویر مدلی خوش قیافه به نام آلن (با بازی چنینگ تیتوم) در قالب این شخصیت بر روی جلد کتاب‌های لورتا چاپ می‌شود؛ حال لورتا همراه با آلن برای تبلیغ کتاب جدیدش به یک تور مسافرتی می‌رود اما در راه توسط میلیادری عجیب و غریب ربوده می‌شود. این فرد دیوانه امیدوار است لورتا بتواند او را به گنج گمشده شهری باستانی که در آخرین داستان خود نوشته، برساند. حال آلن که مصمم است به لورتا ثابت کند فقط قهرمان کتاب‌های او نیست، بلکه در زندگی واقعی نیز می‌تواند یک قهرمان باشد، تلاش می‌کند تا لورتا را نجات داده و…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان: -
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
فیلم شهر گمشده The Lost City 2022
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

فیلم سینمایی شهر گمشده یا لاست سیتی یک فیلم اکشن، ماجراجویی، کمدی و عاشقانه محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانیمشترک آرون نی وآدام نی است که توسط سه کمپانی Paramount Pictures و 3dot productions و Exhibit A تولید و منتشر شد.و هنرمندانی چون ساندرا بولاک، چنینگ تیتوم، پتی هریسون، اسکار نونز، دنیل ردکلیف، جوآن پرینگل، برد پیت و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ 12 مارس سال 2022 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم South by Southwest Film Festival در کشور آمریکا به نمایش درآمد سپس در 25 مارس توسط کمپانی Paramount Pictures در سینماهای کشور آمریکا اکران شد و توانست به فروش تقریبی 150 میلیون دلار در گیشه جهانی دست پیدا کند.فیلمنامه فیلم سینمایی شهر گمشده،داستان جذاب، کارگردانی، جلوه‌های بصری و همچنین نحوه کارگردانی مورد ستایش قرار گرفت.

 

بررسی ویژه 10/6

به اندازه کافی زیبا و خنده دار
مدت کوتاهی پس از ربوده شدن لورتا، یکی از شخصیت‌ها می‌گوید که پلیس تا 24 ساعت از یک فرد بالغ گزارش مفقودی را ارائه نمی‌کند. این یک تصور غلط رایج است و هیچ مبنای واقعی ندارد. پلیس هر سرنخ قانونی را دنبال خواهد کرد و یک شاهد عینی برای آدم ربایی برای شروع جستجوی فوری کافی است.رایان رینولدز در ابتدا برای نقش اصلی مرد دنبال می‌شد، که نشان‌دهنده دیدار مجدد با ساندرا بولاک پس از The Proposal (2009) بود، اما توافقی حاصل نشد.نویسنده منزوی، لورتا سیج، در رمان‌های ماجراجویانه محبوب خود درباره مکان‌های عجیب و غریب می‌نویسد که مدل پوششی خوش‌تیپ به نام آلن را نشان می‌دهد. آلن که مصمم است ثابت کند می‌تواند در زندگی واقعی یک قهرمان باشد، نه فقط در صفحات کتاب‌هایش، او را نجات می‌دهد.

  • جوایز: 1 برد
  • زبان: انگلیسی، اسپانیایی، لاتین
  • نویسنده: Oren Uziel, Dana Fox, Adam Nee

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟