دانلود فیلم صاعقه سیاه Blacklight 2022

دانلود فیلم صاعقه سیاه Blacklight 2022 (2022)

مدت زمان: 104 دقیقه کشور: ، ، رده سنی:

تراویس بلاک یک مامور دولتی است که با گذشته پنهان خود کنار می آید. وقتی بلاک متوجه طرحی می شود که شهروندان آمریکایی را هدف قرار می دهد، خود را در تیررس رئیس اف بی آی می بیند که زمانی از او محافظت کرده بود...

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

فیلم صاعقه سیاه « Blacklight 2022 » یک فیلم آمریکایی در ژانر اکشن هیجان انگیز است که در سال 2022 منتشر شد. فیلم صاعقه سیاه به کارگردانی مارک ویلیامز از فیلم‌نامه‌ای نوشته نیک می برپایه داستانی از برندون ریوایس است.

بررسی ویژه 5/10

بدتر از حد انتظار است…

فیلم صاعقه سیاه یکی از آن فیلم‌های ارزان قیمتی است که سکانس‌های اکشن آن بی‌معنا و فاقد هرگونه حس تعلیق و تنش هستند. خط داستانی اعداد و ارقام است و باید آدم احمق بود تا نفهمید که مرد بد بزرگ کیست. (در واقع، من مطمئن نیستم که قرار است غافلگیر کننده باشد.) داستان به سرعت پیش می رود و وضوح تصویر گیج کننده، رضایت بخش و عمیقا احمقانه است.

بسیاری از اتفاقاتی که در طول 20 دقیقه پایانی رخ می دهد به هیچ وجه معنی ندارد (ربایش یک شاه ماهی قرمز است) انگار کارگردان مارک ویلیامز (که تلاش قبلی پشت دوربین Honest Thief، یکی از آن نیسون های دیگر بود. -فیلم‌های مرد سخت‌گیر) و نیک می، نویسنده متوجه شد که پایانی ندارند و در همانجا چیزی را با هم ترکیب کردند.

عامل تأثیرگذار برای تماشای فیلم؟      لیام نیسن

حرف آخر:

به آثاری مانند فیلم صاعقه سیاه (Blacklight 2022) می توان لقب «شونه تخم مرغی» داد. فیلم شونه تخم مرغی به فیلمی می گویند که اصولاً نویسندگان و تهیه کنندگانش دغدغه مهم و مشخصی برای ساخت آن ندارند و این آثار صرفاً با هدف انتشار در ویدئو و سرویس های استریم با کمترین هزینه ممکن ساخته و منتشر می شوند تا سود خوبی به جیب برسد. در حال حاضر هم لیام نیسن به بدترین شکل ممکن در دام این آثار افتاده که تا این جای کار «Blacklight» جدیدترین مورد آن بوده است.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Nick May, Mark Williams, Brandon Reavis

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟