دانلود فیلم رفتگان The Departed 2006

دانلود فیلم رفتگان The Departed 2006 (2006)

مدت زمان: 151 دقیقه کشور: ، رده سنی:

پلیسی جوان به نام بیلی کاستیگان (دی کاپریو) مأموریت می یابد تا در محفل خلافکاری تنگ و به شدت مراقبت شده فرانک کاستلو (نیکلسن) نفوذ کند. از طرف دیگر، کالین سالی ون (دیمن) به مأموریت از طرف کاستلو موفق می شود در دستگاه پلیس نفوذ کند...

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
دوبله فارسی
0
0

فیلم رفتگان (The Departed 2006) نام فیلمی در ژانر جنایی به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و با بازی لئوناردو دی‌کاپریو، مت دیمون مارک والبرگ و جک نیکلسون است که برندهٔ چهار جایزه اسکار بهترین فیلم سال 2006 از هفتاد و نهمین جشنواره اسکار شده‌است

جزو 250 فیلم برتر IMDb با رتبه 43

  • برنده جایزه اسکار بهترین فیلم
  • برنده جایزه اسکار بهترین کارگردانی (مارتین اسکورسیزی)
  • برنده بهترین فیلمنامهٔ اقتباسی (ویلیام موناهان)
  • برنده بهترین تدوین (تلما شونمیکر)
  • نامزد بهترین بازیگر مکمل مرد (مارک والبرگ)

بررسی ویژه 9/10

درخشان..

قبل از دیدن فیلم رفتگان با توجه به اینکه این یک فیلم اسکورسیزی است، می‌دانستم که در انتظار هستم، اما The Departed 2006 حتی بهتر از آن چیزی بود که انتظار داشتم.

بازیگری فوق العاده است لئوناردو دی کاپریو بهترین عملکرد دوران حرفه ای خود را ارائه می دهد. حتی افرادی که از او متنفرند اذعان دارند که او کار خوبی انجام داده است. برخی از افراد متنفر را به طرفداران تبدیل کرده است و برادرم که او را تحقیر می کند حتی می گوید او عالی بود. مت دیمون و جک نیکلسون بهترین بازی‌های خود را از زمان آقای ریپلی با استعداد و As Good As Its ارائه کرده‌اند. مارک والبرگ با بهترین خطوط تقریباً نمایش را می دزدد. ری وینستون، الک بالدوین و مارتین شین هم خوب هستند.

قطعا یکی از بهترین فیلم های دهه 00. و به راحتی یکی از بهترین بازسازی های تمام دوران. شدید، خنده‌دار، هیجان‌انگیز، پر از تعلیق، بازی فوق‌العاده، خشن، دارای شخصیت‌های فوق‌العاده است و یکی از تکان‌دهنده‌ترین صحنه‌هایی را دارد که تا به حال دیده‌ام. و هیچ لحظه خسته کننده ای در زمان دو ساعت و نیم آن وجود ندارد.

این فیلم به احتمال زیاد کاندیدای تصویر، کارگردانی و فیلمنامه اقتباسی خواهد شد و به نظر من شایسته هر سه آنهاست. دی کاپریو و والبرگ نیز شایسته نامزدی هستند.

 

  • جوایز: برنده 4 جایزه اسکار
  • زبان: انگلیسی، کانتونی
  • نویسنده: William Monahan, Alan Mak, Felix Chong

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟