فیلم سینمایی دختر مصنوعی The Artifice Girl 2022

فیلم سینمایی دختر مصنوعی The Artifice Girl 2022 (2022)

مدت زمان: 93 دقیقه کشور: رده سنی:

تیمی از ماموران ویژه یک برنامه کامپیوتری انقلابی جدید را برای طعمه و به دام انداختن شکارچیان آنلاین کشف می کنند. پس از همکاری با توسعه دهنده مشکل برنامه، آنها به زودی متوجه می شوند که هوش مصنوعی به سرعت در حال پیشرفت فراتر از اصلی خود است ...

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

دانلود فیلم The Artifice Girl 2022

فیلم دختر مصنوعی The Artifice Girl 2022 محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه فرنکلین ریچ است.

این فیلم سینمایی در تاریخ 27 آوریل 2023 از طریق سرویس ویدئویی پرایم ویدئو نیز منتشر گردید.

هنرپیشگانی چون تیتوم متیوز، لانس هنریکسن، سیندا نیکولز، دیوید ژیرارد، فرانکلین ریچ، ایوانا بارنز در آن به هنرنمایی نیز پرداخته اند.

سه کمپانی فیلمسازی به نام های Paper Street Pictures و Blood Oath و Last Resort Ideas سرمایه گذاری و تولید این اثر سینمایی را بر عهده داشته اند.

 

نظرمنتقدین 9/10

بهترین فیلم علمی تخیلی در مقیاس کوچک پس از «مردی از زمین»
آوریل 2023
این سوپرایز خوبی بود. برای افرادی که ایده ها را دوست دارند بسیار توصیه می شود.

این یک فیلم در مقیاس کوچک است. 4 شخصیت، بیشتر در یک اتاق، و ایده ها. این یک فیلم بیشتر از هر چیز درباره ایده است. فیلمنامه و دیالوگ های بسیار قوی.

«مردی از زمین» مرجع خوبی است. «دختر مصنوعی» نیز حول یک بحث بسیار رایج متمرکز است، با پیچشی که تماشای آن را منحصر به فرد و جذاب می کند. من در هیچ نقطه ای از آن حوصله نداشتم. بازی خوب است، مخصوصاً دختر بازی فوق العاده ای ارائه می دهد.

اگر ایده های علمی تخیلی را دوست دارید و از گوش دادن به صحبت های مردم نمی ترسید، فکر می کنم ممکن است این را دوست داشته باشید.

  • جوایز: 2 برنده و 2 نامزدی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Franklin Ritch

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟