کاربران عزیز متاسفانه وب سایت یونیک موویز تعطیل شده است.
دانلود انیمیشن پنجه های خشم: افسانه هنک Paws of Fury: The Legend of Hank

دانلود انیمیشن پنجه های خشم: افسانه هنک Paws of Fury: The Legend of Hank (2022)

مدت زمان: 98 دقیقه کشور: ، ، رده سنی:

انیمیشن پنجه های خشم: افسانه هنک Paws of Fury: The Legend of Hank 2022 در مورد یک سگ شکاری مهربان به نام هنک است که به شهری پر از گربه می‌رود. او به زودی متوجه می‌شود که ساکنین این شهر به یک قهرمان نیاز دارند تا از آن‌ها در برابر نقشه‌های شیطانی یک شرور بی‌رحم که قصد نابودی محل زندگیشان را دارد، دفاع کند. حال هنک با کمک یک مربی خشن، تلاش می‌کند تا به یک سامورایی تبدیل شده و همراه با گربه‌ها شهر را نجات دهد. اما تنها یک مشکل بزرگ وجود دارد، اینکه گربه‌ها از سگ‌ها متنفرند و…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان: -
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
انیمیشن پنجه های خشم: افسانه هنک
دوبله فارسی
انیمیشن پنجه های خشم: افسانه هنک
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

کارتون پنجه های خشم: افسانه هنک (Paws of Fury: The Legend of Hank) انیمیشنی ماجراجویی، اکشن، کمدی و خانوادگی به کارگردانی مشترک مارک کوتسیر، کریس بیلی و راب مینکف محصول کشورهای انگلستان، چین و آمریکا است که در سال 2022 میلادی توسط سه کمپانی Nickelodeon Movies و Align و Aniventure تولید و منتشر شد.فیلمنامه انیمیشن پنجه های خشم: افسانه هنک را اد استون، نیت هاپر، مل بروکس و اندرو برگمن به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده‌‌‌‌‌ و تهیه‌کنندگی آن را نیز مل بروکس و فیل براون برعهده داشته‌اند.همچنین این انیمیشن که از فیلمی محصول سال 1974 میلادی الهام گرفته شده و با بودجه 45 میلیون دلاری ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 15 جولای سال 2022 میلادی توسط کمپانی Paramount Pictures در سینماهای کشور آمریکا اکران خواهد شد سپس توسط Nickelodeon Movies در آمریکا، کانادا، انگلستان، چین و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر شد.

بررسی ویژه 5/10

قابل تماشا، اما نه برجسته…

من به تماشای انیمیشن سال 2022 “Paws of Fury: The Legend of Hank” نشستم، بدون اینکه چیزی در مورد این فیلم بشنوم. بنابراین نمی‌دانستم در چه کاری هستم، جدای از اینکه این یک فیلم متحرک سامورایی است. منظورم این است که من به اندازه کافی با خط داستان سرگرم شدم.

انیمیشن و سبک هنری در “Paws of Fury: The Legend of Hank” خوب بود و قطعاً این فیلم راه طولانی را به همراه داشت. مانند گروه صداپیشگی چشمگیر، با افرادی مانند مایکل سرا، ساموئل ال جکسون، ریکی جرویز، مل بروکس، جورج تاکی، گابریل ایگلسیاس جیمون هونسو و حتی میشل یئوه افسانه ای.

این انیمیشن 2022 به اندازه کافی قابل تماشا و لذت بخش بود، اما فیلم های انیمیشنی بسیار تاثیرگذار و لذت بخش تر، فیلم های اخیر نیز وجود دارد. و من شک دارم که برای بار دوم «پنجه های خشم: افسانه هنک» را تماشا کنم. و در حالی که تعداد زیادی شوخی و ارجاعات بالغ‌تر وجود داشت، حس کلی فیلم انیمیشن برای مخاطبان جوان‌تر است.

 

  • جوایز: 1 برد
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Ed Stone, Nate Hopper, Mel Brooks

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟