دانلود فیلم تازه Fresh 2022 زیرنویس فارسی

دانلود فیلم تازه Fresh 2022 زیرنویس فارسی (2022)

مدت زمان: 114 دقیقه کشور: رده سنی:

فیلم تازه Fresh 2022 در مورد دختری به نام نوآ (با بازی دیزی ادگار-جونز) است که در یک فروشگاه مواد غذایی پسری جذاب به نام استیو (با بازی سباستین استن) را ملاقات کرده و با توجه به ناامیدی‌اش از برنامه‌های همسریابی، از این فرصت استفاده می‌کند و شماره‌ خود را به استیو می‌دهد. پس از اولین قرار ملاقات، نوآ دعوت استیو برای سپری کردن یک تعطیلات آخر هفته عاشقانه را می‌پذیرد. اما نوآ پس از رفتن به این تعطیلات متوجه یک مسئله غیرعادی در مورد استیو شده و…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
6.7 /10
67%
81%
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

فیلم سینمایی تازه یا فِرِش (Fresh 2022) در ژانر ترسناک، کمدی، درام، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی میمی کیو است که توسط سه کمپانی Fox Searchlight Pictures و Hyperobject Industries و Legendary Entertainment تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه فیلم فِرِش (Fresh 2022) را نیز لورین کان به رشته تحریر درآورده،اولین بار در تاریخ 20 ژانویه سال 2022 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم ساندس Sundance Film Festival در کشور آمریکا به نمایش درآمد سپس در 4 مارس توسط سرویس استریم هولو Hulu در آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ جالب است بدانیدفیلم تازه پس از اکران عموما نظرات و نقدهای مثبتی از سوی مخاطبان و منتقدین دریافت نمود به طوری که اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران، داستان ترسناک و هیجانی، شخصیت پردازی‌ها، فیلمنامه و همچنین کارگردانی آن را ستودند.

بررسی ویژه 8/10

فیلم تازه مانند یک تریلر کلاسیک عمل می‌کند. میمی کیو و لورین کان، اساساً ترسی بسیار واقعی را به تصویر می‌کشند کالایی کردن زنان و به آن رفتاری واقعی می‌دهند.  این مسئله را با شخصیتی که ادگار جونز به نمایش می‌گذارد، ترکیب کنید؛ وی بین آسیب‌پذیری و انعطاف‌پذیری رها می‌شود.

میمی کیو اولین کارگردانی فوق‌العاده گیرا و قاطعانه‌ای را ارائه می‌کند که فیلمنامه اصلی و وحشتناک لورین کان را به سطحی بالاتر می‌برد. سباستین استن دامنه مضحک خود را نشان می دهد، در حالی که دیزی ادگار-جونز اجرای موفقیت آمیزی را ارائه می دهدکه

ممکن است در پایان جشنواره جوایزی را به همراه داشته باشد.

با اولین اقدام بسیار جذاب و در عین حال بسیار سریع، بینندگان بلافاصله گرفتار داستان عاشقانه دوست‌داشتنی می‌شوند که به آرامی به یک افشاگری بی‌رحمانه تأثیرگذار تبدیل می‌شود و فیلم را به سوراخی خرگوش از تحولات (غیر) پرتنش، تعلیق‌آمیز و غافلگیرکننده سوق می‌دهد.

بیست دقیقه آخر تعریف جنون است.

 

  • جوایز: 1 برد
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Lauryn Kahn

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟