دانلود سریال بهشت ماه Moonhaven 2022 فصل اول

دانلود سریال بهشت ماه Moonhaven 2022 فصل اول (2022–)

مدت زمان: 60 دقیقه کشور: رده سنی:

داستان سریال بهشت ماه 2022 که در صد سال آینده اتفاق می افتد، درباره بلا سوئی خلبان هواپیمای باربری و قاچاقچی در ماه است که به جرمی متهم می شود و در مون هاون رها می شود. مون هاون مکانی خیالی است که روی ماه ساخته شده تا مردم آن برای مشکلاتی که به زودی تمدن روی زمین را از بین خواهند برد راه حل پیدا کنند. پای بلا به توطئه ای کشیده می شود که هدفش تحت کنترل درآوردن همان هوش مصنوعی است که مسئول معجزه های مون هاون است. بلا با یک کارآگاه محلی همراه می شود تا جلوی نیروهایی ..

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان: -
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

مینی سریال بهشت ماه،مون هاون یا لنگرگاه ماه (Moonhaven 2022) یک مجموعه علمی تخیلی و درام محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک بریجت سوج کول و دنیل کرودی (Bridget Savage Cole و Danielle Krudy) است که فصل اول سریال بهشت ماه در سال 2022 میلادی توسط کمپانی AMC Studios تولید و منتشر شد. سریال مون هاون Moonhaven 2022 بازیگرانی مانند دومینیک موناگان، اما مک‌دونالد، کادیم هاردیسون، آمارا کاران و جو مانگانیلو در آن حضور دارند.

همچنین پخش این سریال اولین بار از تاریخ 7 جولای سال 2022 میلادی از شبکه American Movie Classics (AMC) در کشور آمریکا آغاز شد.

مجموعه مون هاون تاکنون نظرات متفاوتی از سوی منتقدان و مخاطبین دریافت کرده است. این سریال برای اجراها، داستان تخیلی و جلوه‌های ویژه تحسین شد اما در قابل برای نحوه کارگردانی، فضاسازی‌ها و همچنین فیلمنامه مورد انتقاد قرار گرفت.

 

بررسی ویژه 6/10

قطعا 1 نیست؟؟؟

اپیزود اول با یک قتل شروع می شود و فصل اول حول یک رویداد محوری برای این پروژه در ماه به نام Bridge توسعه می یابد زمانیکه اولین نسل از Mooners، به عنوان افراد این جامعه، به زمین باز خواهند گشت تا به زمینیان راهی برای غلبه بر بحران اکولوژیکی و اقتصادی خود بیاموزد.

آیا حتی اگر فقط 5 دقیقه تماشا کنید باید بتوانید نظر بدهید؟ تعداد 1 و 2 از افرادی که حتی تماشا نمی کنند و در واقع از نوع علمی تخیلی متنفرند، بر امتیاز کلی تأثیر می گذارد. Blade Runner نیست، اما به هیچ وجه به این پایین رتبه بندی نمی رسد.

 

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Peter Ocko

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟